Skip to main content
antwoord

We hebben je aanvraag voor een Simyo Prepaid ontvangen. Helaas hebben we deze bestelling afgewezen.

  • August 11, 2025
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een nieuw prepaidnummer gekocht, maar kreeg een e-mail met de tekst: "We hebben je aanvraag voor een Simyo Prepaid ontvangen. Helaas hebben we deze bestelling afgewezen." Ik heb nog geen terugbetaling op mijn bankrekening ontvangen. Ik wil graag weten wanneer ik de terugbetaling kan verwachten.

Beste antwoord door o.O

Ik heb Simyo via WhatsApp gecontacteerd en ze beloofden me binnen drie werkdagen mijn geld terug te geven. Bedankt allemaal.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • August 11, 2025

Beste ​@o.O Simyo schrijft ook dat zij een terugbetaling hebben ontvangen, niet jij dus.

Neem zelf contact op met Simyo over de details of wacht de reactie van een moderator hier af binnenkort.

 


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Helper
  • antwoord
  • August 11, 2025

Ik heb Simyo via WhatsApp gecontacteerd en ze beloofden me binnen drie werkdagen mijn geld terug te geven. Bedankt allemaal.


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • August 11, 2025

Hi ​@o.O,

Bedankt voor je bericht. 

Fijn om te horen dat je al bent geïnformeerd door onze klantenservice! Ik zal om deze reden je topic sluiten.

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja