.

Vraag

Wat zijn de kosten bij negatief beltegoed?

  • 8 January 2023
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Badge

Ik heb een prepaidkaart gekocht voor mijn hoogbejaarde moeder. Ze belt niet veel, en ik zal voor haar het beltegoed in de plus gaan houden. Dat kan ze niet zelf. Helaas lees ik nu pas over het mogelijk negatieve beltegoed. 
Zit er inderdaad een offciële cap van €5 op negatief beltegoed? Of is het bedrag van €5 meer een richtlijn wanneer er aanspraak wordt gemaakt op coulance in geval van ‘doorbellen na opraken beltegoed’?
De tarieven voor data bij negatief beltegoed heb ik wel ergens zien langskomen, maar dataverkeer staat niet aan (ook niet in Nederland). 
Wat zijn de tarieven voor bellen bij negatief beltegoed? Ik heb langdurig gezocht maar kan er niets over vinden. Dat vind ik niet netjes, dat zou heel helder op de pagina met de kosten per minuut moeten staan. 
 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Baxios,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Wat leuk dat je een prepaid hebt aangeschaft voor je moeder 😊. Bij een prepaid aansluiting is het niet mogelijk om in de min uit te komen. Eigenlijk zegt het woord het zelf al pre-paid. Je betaald iets vooraf en daar maak je gebruik van. Mocht er bijvoorbeeld langer gebeld worden dan dat het beltegoed toelaat dan kan het gesprek gewoon worden afgemaakt en zullen wij het beltegoed altijd aanvullen tot €0,00. Zo kan ze dus niet in de min uitkomen! De kosten per minuut/per sms zijn €0,10. Meer informatie over de tarieven vind je op de pagina tijdens het bestellen van de prepaid. Via deze link kan je het terugvinden. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten! 

Groetjes,
Amy

Reageer