.

Beantwoord

Wat voor type aansluiting gebruik ik?

  • 14 September 2016
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Badge
ik begrijp niet zo goed of ik nou een sim only of een pre paid abonnement heb en ik kan t in mysimyio niet vinden
icon

Beste antwoord door Sean 15 September 2016, 11:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Bij prepaid moet je soms opwaarderen. Bij sim only betaal je een x bedrag per maand + eventuele extra gemaakte kosten.
Badge
dankjewel maar ik doe beiden:). ik betaal automatisch bij als ik nul euro kom, weet jij hoe ik er definitief achter kom? dank alvast!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Juillekke,

Goed dat je deze vraag hier stelt! Raytje heeft het verschil tussen een abonnement en een Prepaid aansluiting al uitgelegd zie ik :D

Met een Simyo Sim only abonnement betaal je elke maand een vast bedrag voor een bepaald aantal belminuten en eventueel een internetbundel. Wanneer je gebruik maakt van een Prepaid aansluiting koop je een bepaalde hoeveelheid beltegoed, waar je vervolgens mee kunt bellen, sms'en en internetten. Wanneer dit beltegoed op is, moet je eerst opwaarderen voordat je weer gebruik kunt maken van je aansluiting. Je kunt er ook voor kiezen om automatisch op te waarderen, zodra je beltegoed onder een bepaald bedrag komt. Dit laatste is op jou van toepassing. Jij hebt een Prepaid aansluiting en gekozen voor automatisch opwaarderen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

Reageer