Skip to main content
Hoi,



Ik heb een abonnement waarbij automatisch maandelijks de belkosten afgeschreven worden. Een maximum / maand is instelbaar. En heel belangrijk: als er niks verbruikt is: GEEN kosten. Ooit ben ik via LowCall bij Simyo terecht gekomen. Dus ik noem dit het LowCall abonnement.



Nu wil ik nog een simkaart aanschaffen via Simyo (met een nieuw nummer natuurlijk) en eigenlijk wil ik dat ook op dezelfde manier regelen. Kan dat?

- Zo ja, hoe? Want ik zie wel maandtarieven verschijnen...

- Zo nee, welke vorm komt het dichtste bij? En is het misschien een idee om zo'n service alsnog aan te bieden?



Met vriendelijke groet,

Evert-Jan
Hoi ejb, welkom op het Simyo forum! 🙂



Wat een goede vraag stel je hier! Het concept van LowCall is inderdaad prachtig, het is eigenlijk een soort omgedraaide vorm van Prepaid. Helaas biedt Simyo niets meer in deze vorm aan. Het is niet gunstig tegenover een provider, daarom heeft LowCall het zelf helaas ook niet gered en heeft Simyo de klanten overgenomen.



Wat er het dichtstbij in de buurt komt is een Simyo Prepaid. De tarieven zijn nagenoeg hetzelfde als bij LowCall en voor mensen die er weinig gebruik van maken een uitstekend alternatief.



Je kunt hier een prepaid simkaart bestellen en voor €5,- stuurt Simyo al een simkaart op, met €7,50 beltegoed! Goede deal lijkt me zo!



Heb ik je vraag zo beantwoord? 😃
Hoi Tiury,



Bedankt voor je snelle reactie.

Jammer dat dat concept niet meer aangeboden wordt.

Dan gaan we maar voor de prepaid variant.



Met vriendelijke groet,

Evert-Jan
Hoi ejb,



Graag gedaan 🙂 Ik ben het met je eens, misschien komt het ooit nog. Mocht je nog vragen krijgen tijdens het bestelproces, laat het me dan weten!

Reageer