.

Beantwoord

Wat moet ik doen om mijn simkaart actief te houden?

  • 21 September 2017
  • 2 reacties
  • 225 Bekeken

Ik zag dat die datum versprongen was, nadat ik een info-nummer had gebeld. En vroeg me af of mn beltegoed nu weer 6 maanden geldig is. Of dat bijgewerkt alleen betekent dat de overzichtspagina is bijgewerkt?
icon

Beste antwoord door franswon 21 September 2017, 17:44

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo doordrammer,

Je simkaart blijft geldig zolang je er 1 x per 6 maanden actief gebruik van maakt (opwaarderen, bellen, SMS sturen of internetgebruik), gebeld worden of een SMS ontvangen telt niet mee! Omdat je gebeld hebt is vanaf dat tijdstip je prepaid weer 6 maanden geldig.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Doordrammer,

Welkom op het Forum!

Goed dat je even contact met ons opneemt. Je simkaart blijft namelijk alleen geldig als je eens in de zes maanden tegoed verbruikt. Dit kan door te bellen, sms'en en internetten. Als je opwaardeert blijft je simkaart ook actief.

Volgens onze gegevens heb jij naar een gratis nummer gebeld dat binnen je bundel valt. Ik ben bang dat dit niet voldoende is. Maak je voor nu in elk geval geen zorgen, ik zal namelijk eenmalig 1 cent toevoegen aan je aansluiting.

Ik adviseer je over een half jaar dan wel beltegoed te verbruiken. Alleen dan weet je zeker dat je simkaart en telefoonnummer actief blijven.

Gaat het lukken zo?

@ Franswon, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer