.

Beantwoord

Wat kost mobiel internet zonder bundel?


Ik heb een prepaid kaart zonder mobiel internet. Wat kost het wanneer ik toch gebruik maak van mobiel internet, en kan dat wel ? Er zijn mobiel internetkosten van mijn tegoed afgegaan. Kost dat 1 euro per MB ?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 28 May 2014, 00:27

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Of je gebruik kan maken van mobiel internet is afhankelijk van 1 ding: De optie "Internet op je mobiel", die op Mijn Simyo staat.
Staat die uit, dan kan het niet; Staat die aan, dan kan het wel.

Het kost inderdaad zonder bundel 1 euro per MB voor prepaid aansluitingen. Voor 1 euro is een dagbundeltje al een betere deal!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi GeertHNsma, welkom op het forum van Simyo :)

Ik kan echt helemaal niets toevoegen aan het antwoord van Groentjuh :)

Dank daarvoor, Groentjuh!
Okee, bedankt voor de reacties.
Nu hebben we niets meer gedaan op mobiel internet,alles staat uit, alleen WIfi,
Desondanks loopt het beltegoed langzaam terug. Hoe kan dat nou ? Betaal je ook als je niets doet ? 

groeten Geert
Reputatie 5
Badge +11
Hi GeertHNsma,

Op 31 mei heb je de optie 'Internet op je mobiel' uitgezet en is er voor het laatst verbruik geweest met je simkaart.
Sindsdien is je beltegoed niet meer omlaag gegaan, of zie jij iets wat ik niet zie?
😕
Hangt ook af van waar je bent: Nederland of erbuiten.
Met prepaid kun je niet mobiel internetten in het buitenland, alleen in Nederland

Zie Simyo's tarieven overzicht: https://www.simyo.nl/tarieven/prepaid?tag=Prepaid%20mobiel%20internet, onder 'aanvullende informatie'

en ook deze post:

https://forum.simyo.nl/buitenland-88/mobiel-internet-de-bus-naar-berlijn-mijn-prepaid-22064/
Reputatie 6
Badge +10
Hoi mgpmul, welkom op het forum!

Bedankt voor je toevoeging aan het topic 🙂 Zo hebben we nog meer informatie bij elkaar!
Hoi!
Ik heb ook een vraag over internet met een prepaid kaartje. Vaak heb ik dat ik onderweg even gebruik wil maken van internet, maar om een internetbundel te activeren heb je internet nodig en dit heb ik niet op mn telefoon..
Daarom mijn vraag: Kun je een internetbundel (van bv een dag) ook aanzetten via een smsje?
Ik heb hier op de site niks over kunnen vinden dus ik hoop dat iemand hier me het antwoord kan geven! :o
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Malu, welkom op het Simyo forum :)

De reden dat je niets hebt kunnen vinden over databundels activeren per SMS is dat Simyo dat niet aanbiedt.

In je gegevens zie ik wel dat de optie 'Internet op je mobiel' aanstaat, dus misschien lukt het je via de mobiele site van Mijn Simyo?
Hoi Ernst,

Bedankt voor je reactie! Jammer dat simyo dit nog niet aanbiedt.
Het is inderdaad wel een goede optie om de bundels aan te zetten via de mobiele site!
Reputatie 5
Badge +11
Graag gedaan, Malu!

Reageer