Skip to main content

.

Ook ik heb de 10 euro terug geboekt die van mijn rekening zijn gehaald . Was het nou zo moeilijk om even door te geven dat dat was veranderd?Ik wil wel dat het weer gewoon door gaat met die automatiche betaling.

P S ik heb die factuur goed bekeken maar er staat geen Simyo bij .

E R Loete
Hoi e.loete,



Welkom op het forum :)



Buckaroo is ons betalingsbedrijf. De afschrift was dus wel vanuit Simyo. Het klopt ook dat we dat niet goed hebben aangegeven op de afschrift. Wij zijn hiervan op de hoogte en zijn in samenwerking met Buckaroo en de banken bezig om dit aan te passen.



Ik heb een e-mail gestuurd naar de financiĆ«le afdeling. Zij hebben de optie voor automatisch opwaarderen weer voor je aangezet. Het enige wat je nu hoeft te doen is inloggen op Mijn Simyo en de optie zelf weer aan te zetten 🙂 Daarna wordt er weer automatisch voor je opgewaardeerd.



Zou je willen laten weten of dat is gelukt?



Edit 1-11-2016:



Zoals je kunt zien is het topic al wat ouder. De informatie die hierin staat is niet helemaal juist meer. Inmiddels werken we niet meer met Buckaroo samen. Simyo heeft het incassotraject op zich genomen.

Reageer