Skip to main content
Ik heb koud een nieuwe provider voor 5 euro en 7.50 beltegoed !



Ik heb twee keer gebeld in eigen gemeente en mijn beltegoed is al op hoe kan dit.Gr.GJG

p.s.  zeer kort gebeld



Gaarne een toelichting
€ 0,10 euro minuut en per SMS.



Maar ik denk dat het probleem niet ligt bij dat. Op mijn simyo staat een optie "Internet op je Mobiel". Die optie staat waarschijnlijk aan.

Dat betekent dat je smartphone 3G zou kunnen gebruiken. Gezien de aftrek van je beltegoed, kan het goed zijn dat via 3G het een en ander is binnengehaald. Die optie is ook best duur! 1 euro/MB als je geen bundel hebt, dus het is het beste om die optie uit te zetten.
Ik heb twee kieer lokaal gebeld er stond dat ik twee euro in de min stond ik heb 10.euro gestord maar nu vragen jullie nog een keer ruim 10 euro??



deze gespeken zijn wel erg duur.Geen internet gebruikt! GJG
Op mijn simyo staat een optie "Internet op je Mobiel". Staat die optie bij jou aan?

Zo ja, zet die optie uit, dan kan je geen internet via 3G gebruiken(wat je kennelijk niet bewust doen) en doe je waarschijnlijk STUKKEN langer met je beltegoed.



PS. Ik ben klant. Ik kan niet zien wat je hebt, maar als je het forum actief volgt zijn, dan leer je waar meestal het probleem zit.
Maar internet verbruik gaat NIET van je bel/sms bundel af. Je kunt hierdoor wel in de min komen te staan, maar je zou nog wel belminuten moeten hebben.



Het kan wel zijn dat er toch onebewust / onbedoeld internet verbruik is geweest, en dat zie je na een tijdje op Mijn Simyo omdat het verbruik met enige vertraging wordt verwerkt. Dus mocht je telefoon toch stiekem internet verbruikt hebben, dan zie je dat waarschijnlijk pas morgen.



Maar dan nog...je zou nog steeds belminuten moeten hebben. (of ben ik gek?) :rolleyes: 
Die 10.74 euro is dat een te goed of  ????
Meestal staat er een - voor, maar ik heb geen prepaid en ik kan ook niet in jou persoonlijke gegevens.

Ik denk dat een moderator hier wel even een berichtje plaatst om jou wat duidelijkheid te geven.
Het zou wel logisch wezen om die optie van internet pas in te schakelen als een gebruiker daar om vraagt!



Het zou simyo sieren er rekening mee te houden dat wanneer je op nieuwe site komt daar moet wennen zeker de ouderen onder ons.



Misschien kunnen ze daar rekening mee houden!!!!
Hoi gjgvideo, welkom op het Simyo forum.



Bij jou was er inderdaad sprake van internetgebruik waardoor je beltegoed verminderde zonder dat je er erg in had :(



Een simkaart is standaard geschikt om mee te internetten. Dat is nu eenmaal zo met moderne simkaarten. De optie om te kunnen internetten kun je, indien gewenst, op Mijn Simyo uit zetten.

Dat het mogelijk is om te internetten wordt gemeld tijdens het bestellen en in de e-mails die je krijgt over je bestelling en je nummerbehoud..



Ik zie dat je nu deze optie al hebt uitgezet op Mijn Simyo, dus internetten is niet langer mogelijk met je simkaart. Verder zie ik ook dat je je simkaart hebt geblokkeerd omdat deze zou zijn verloren of gestolen. Klopt dat? Zo niet, en wilde je zo kosten voorkomen; dan kunnen wij hem deblokkeren voor je, maar dat moet je dan wel even laten weten.



Voor wat betreft de tarieven: je betaalt €0,10 per minuut bellen in Nederland en per smsje. Voor internet zonder bundel betaal je €0,10 per 100 kb, oftewel €1 per MB. Als je dus niet meer internet en je waardeert met €10 je beltegoed op, dan heb je letterlijk €10 te goed.



Groentjuh en Martijn®️; bedankt voor het meedenken!

Reageer