.

Beantwoord

Wat gebeurd er met beltegoed wanneer je overstapt naar een andere provider

  • 12 August 2013
  • 13 reacties
  • 6738 Bekeken

Goedemiddag,

Ik gebruik tot heden een simyo prepaid kaart.
Binnenkort(; in korte termijn) ga ik overstappen naar een andere provider (met abonnement en nummerbehoud). Dit komt doordat ik een nieuwe toestel ga krijgen.

Op mijn simyo prepaid kaart heb ik nog beltegoed erop staan.
Is het mogelijk om het teruggestort te krijgen?

Met vriendelijke groet,
Djaja
icon

Beste antwoord door Natascha 13 August 2013, 09:43

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge +6
Goedemiddag,

Ik gebruik tot heden een simyo prepaid kaart.
Binnenkort(; in korte termijn) ga ik overstappen naar een andere provider (met abonnement en nummerbehoud). Dit komt doordat ik een nieuwe toestel ga krijgen.

Op mijn simyo prepaid kaart heb ik nog beltegoed erop staan.
Is het mogelijk om het teruggestort te krijgen?

Met vriendelijke groet,
Djaja


Hoi K.Djaja,

Welkom op het forum!
Jammer dat je Simyo gaat verlaten. Het is helaas niet mogelijk om het beltegoed terug te laten storten.
Het is wel mogelijk het beltegoed naar een ander prepaid telefoonnummer van Simyo over te laten zetten. Voor het overzetten van beltegoed wordt €5,- administratiekosten in rekening gebracht. Kan je laten weten of het beltegoed wilt laten overzetten?
Beste Natascha,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Jammer zeg. Het is al goed, ik maak dan het beltegoed gewoon op :)

Met vriendelijke groet,
Kevin Djaja
Reputatie 5
Badge +11
Beste Natascha,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Jammer zeg. Het is al goed, ik maak dan het beltegoed gewoon op :)

Met vriendelijke groet,
Kevin Djaja


Hoi Kevin,

Ik zie dat je al bijna zo ver bent 😞 Hopelijk zien we je in de toekomst nog eens terug!
Beste Ernst,

Ik sluit niet uit om in de toekomst terug te keren naar Simyo. Nooit problemen mee gehad, prima services. :)

En misschien tot ziens!

Met vriendelijke groet,
Kevin Djaja
Overigens heb ik nog een vraag:

Op 29-08-2013 voor 09.00 staat mijn nummerovername gepland. Na die tijd kan ik niet meer zoveel met mijn Simyo prepaid kaart.
Is het mogelijk om een andere nummer voor die Simyo prepaid kaart te krijgen?

Met vriendelijke groet,
Kevin Djaja
Reputatie 3
Badge +9
Beste Kevin, waarom geen abonnement bij simyo?
Beste Martijn,

Dat komt doordat ik een nieuw toestel met een goedkope abonnement kan krijgen :)

Met vriendelijke groet,
Kevin Djaja
Reputatie 7
Ik ben gek op concurrentie. Kun je aan geven bij welke provider en welk toestel?
Badge +6
Overigens heb ik nog een vraag:

Op 29-08-2013 voor 09.00 staat mijn nummerovername gepland. Na die tijd kan ik niet meer zoveel met mijn Simyo prepaid kaart.
Is het mogelijk om een andere nummer voor die Simyo prepaid kaart te krijgen?

Met vriendelijke groet,
Kevin Djaja


Hoi K.Djaja,

Dat is helaas niet mogelijk. Mocht je gebruik willen maken van een prepaid simkaart van Simyo dan raad ik je aan om een nieuwe simkaart te bestellen 🙂.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
Hallo,

Ik gebruik tot heden een simyo prepaid kaart.
Binnenkort(; in korte termijn) ga ik overstappen naar een andere provider (met abonnement en nummerbehoud).

Op mijn simyo prepaid kaart heb ik nog beltegoed staan.
Hoe kan ik dit tegoed over laten hevelen naar mijn 2e nummer (eveneens prepaid van Simyo)?.

Met vriendelijke groet,

Cees Zwarthoed
Reputatie 7
Cees, je zult je ene prepaid tegoed niet naar je andere prepaid tegoed kunnen laten overhevelen.
Reputatie 7
Badge +9
.... tenzij een vriendelijke moderator (zijn ze allemaal!) even met zijn of haar toverstokje zwaait...
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Cees Zwarth, welkom op het Simyo forum!

Je geeft aan dat je je beltegoed wilt overhevelen. Dit kan bij Simyo 🙂 Wanneer je twee Simyo Prepaid aansluitingen hebt, dan kun je het ene beltegoed overhevelen naar een andere Prepaid aansluiting. Hiervoor wordt € 5,- in rekening gebracht. Ga je akkoord met deze administratiekosten? Wanneer je dat goed vindt, stuur je dan een privébericht met je nummers? Dan ga ik het gelijk voor je verwerken.

RicoK & Scotsman; bedankt voor het meedenken. Het is mogelijk bij Simyo 😉

Reageer