Hallo,
ik ben nieuw bij Simyo.
Ik heb een prepaid kaart.
Als ik nu inlog op MIJN SYMIO krijg ik de melding: Je bundels zijn nog niet actief.
Wat houdt dat in?
Bladzijde 1 / 1
Ik denk dat dat betekent dat je nog geen internetbundel hebt aangeschaft, er zijn drie verschillende soorten voor prepaid waar je uit kan kiezen. Als je verwacht te gaan internetten via het mobiele netwerk van Simyo dan raad ik je sterk aan een passende bundel erbij te nemen anders betaal je je blauw voor het reguliere buiten-bundel tarief (10 cent voor 100kB).
Hoi Mullertjes, welkom op het Simyo forum :)
Heeft het antwoord van Scotsman je geholpen?
Scotsman; dank voor het antwoorden!
Heeft het antwoord van Scotsman je geholpen?
Scotsman; dank voor het antwoorden!
Hallo Ernst en Scotsman,
ik ben "eruit".
Weet wat ermee bedoeld wordt.
Heb inmiddles op mijn telefoon de data verbinding uitgezet zodat ik alleen nog maar via Wi-Fi contact kan maken met internet.
Zo kom ik dus niet voor onverwachte hoge data kosten te staan.
Bedankt beiden.
john
ik ben "eruit".
Weet wat ermee bedoeld wordt.
Heb inmiddles op mijn telefoon de data verbinding uitgezet zodat ik alleen nog maar via Wi-Fi contact kan maken met internet.
Zo kom ik dus niet voor onverwachte hoge data kosten te staan.
Bedankt beiden.
john
Hoi Mullertjes, welkom op het Simyo forum :)
Heeft het antwoord van Scotsman je geholpen?
Scotsman; dank voor het antwoorden!
ik ben "eruit".
Weet wat ermee bedoeld wordt.
Heb inmiddles op mijn telefoon de data verbinding uitgezet zodat ik alleen nog maar via Wi-Fi contact kan maken met internet.
Zo kom ik dus niet voor onverwachte hoge data kosten te staan.
Bedankt beiden.
john
Hoi Mullertjes,
Fijn dat het antwoord van Scotsman je heeft geholpen 🙂.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.