Skip to main content
Welk tarief wordt berekend bij overschrijding van beltegoed?
Je schrijft beltegoed (prepaid) maar ik denk dat je de kosten voor buiten de bundel bedoelt. Op de service pagina's kun je vele antwoorden vinden op je vragen.



Dit is de link naar de uitleg over tarieven..



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-zijn-de-tarieven-van-simyo-340?c=141



Is je internetbundel op dan kun je bijkopen. Stuk goedkoper dan het buiten de bundel tarief.



500 MB a 5 euro, te koop via je Mijn Simyo.
Welk tarief wordt berekend bij overschrijding van prepaid beltegoed?

Ik wil graag een antwoord op MIJN vraag en niet op wat een ander denkt!!
Mijn excuses dat ik je probeer te helpen. :8



Je heb een service pagina, kun je van alles vinden.. Ik zou zeggen, leef je uit!!!



Daarbij gaf ik je al de link van de tarieven pagina dus ik snap jouw ondankbaar antwoord niet zo.



Fijne dag..
Hoi Eric Nicolaas,



Welkom op het Simyo Forum.



Oei, ik schrik een beetje van je reactie op Raytje. Ik snap dat je graag antwoord wilt op je vraag. Raytje probeert je hiermee te helpen als forum expert. Omdat je niet 'over' je beltegoed heen kunt gaan, snap ik dat hij in dit geval heeft gedacht dat je een belbundel bedoelde. We gaan op het forum respectvol met elkaar om. Ik hoop dat je begrijp dat dit soort reacties niet helemaal bijdrage aan de goede sfeer die wij op ons forum willen behouden 🙂 Zou je hier rekening mee willen houden?



Op terug te komen op je vraag, je kunt in principe niet 'over' je beltegoed heen. Als jij €10 op je Prepaid simkaart zet, kun je dit opbellen. Je betaalt €0,10 per minuut. Mocht je een gesprek voeren en tijdens dit gesprek raakt je beltegoed op, dan kun je jouw gesprek afmaken en dus een negatief saldo op je simkaart krijgen. Dit is tegen hetzelfde tarief. Het is belangrijk om hierna zo snel mogelijk op te waarderen. Na het gesprek wordt jouw simkaart namelijk geblokkeerd omdat je onder de €0 zit.



Heb je hier nog vragen over?



@Raytje, bedankt voor de moeite die je genomen hebt :)



Groetjes,

Angela
Beste Raytje,



Excuses, dat ik jou heb beledigd! Dat was niet mijn bedoeling.



Ik houd wel van goed lezen. Alleen als je leest wat er staat, kun je goed antwoorden.



Uiteraard heb ik de servicepagina en de tarievenlijst geraadpleegd, maar daar geen antwoord op mijn vraag gevonden.





Beste Angela,



Bedankt!! Jij gaf het antwoord, dat ik zocht!!
Hoi Eric Nicolaas,



Ondanks de opmerking erna, hoop ik dat Raytje je excuses wilt accepteren 😉.



Goed om te horen dat Angela je vraag duidelijk heeft beantwoord en je nu weet hoe de vork in de steel zit.



Groetjes, Tiury

Reageer