.

Beantwoord

Wanneer wordt mijn nummer weer actief?

  • 17 April 2016
  • 8 reacties
  • 190 Bekeken

Badge
Graag 06-****** heractiveren, is net opgewaardeerd en klantendienst is niet tijdens het weekend bereikbaar, zit mijn zoon met een telefoon die niet werkt.

Hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door Angela 18 April 2016, 10:51

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mestijn,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat je jouw zoon graag weer aan een werkende simkaart wilt helpen is goed te begrijpen. Vooral in het weekend komt dit vast niet goed uit.

Nadat jij het beltegoed opgewaardeerd hebt, is de simkaart automatisch gedeblokkeerd. Ongeveer 3 minuten na de opwaarderingen stond deze weer netjes actief op het netwerk. Na het uit- en aanzetten van de telefoon, zou jouw zoon weer gebruik moeten kunnen maken van zijn aansluiting. Hebben jullie dit geprobeerd?

Kun je mij laten weten of de simkaart weer netjes te gebruiken is?

Zoals je ziet heb ik je bericht een beetje aangepast. Omdat dit een openbaar forum is, zijn jouw berichten te lezen door zowel forumleden als bezoekers. Het is om die reden niet verstandig om privégegevens in je berichten te plaatsen. Het telefoonnummer heb ik dan ook uit je bericht verwijderd :)

Groetjes,
Angela
Badge
Beste Angela,

Dank voor je reactie.
Zal het toestel resetten en je berichten.
Graag zou ik een blokkade wensen voor bepaalde SMS diensten. Is dit mogeijk?

Met hartelijke groet,

Marald
Badge
Telefoon doet het weer, nogmaals bedankt!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi mestijn,

Super dat je telefoon het weer doet!

Ik heb naar je aansluiting gekeken en zie dat je er al een blokkade op hebt zitten voor Premium sms diensten :D

Voor andere vragen weet je ons te vinden!

Groetjes,
Caspar
En als die sim kaart nou in een track&racer zit die 50 km ver weg staat ? Automatich opwaarderen stond notabene aan, maar heeft 'snachts niet gewerkt 😢 Wél werd dat 10tje alsnog bijgeschreven toen ik er net handmatig bij had gestort...

Trouwens knap van die track&trace unit dat ie zelf telefoonnummers is gaan verzinnen, althans dat meld jullie verbruikspagina, ik vertrouw die verbuiksteller voor geen cent meer.

Toevalig geen systeemonderhoud gepleegd bij Simyo in de nacht van zaterdag 23/4 op zondag 24/4 rond een uur of 2 ???

m vr gr. Leo
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Vesta,

Wat vervelend dat er problemen zijn of onduidelijkheid is ontstaan over je simkaart in een track&tracer.

Ik snap overigens niet echt je vraag. Wat is er precies misgegaan of wat wil je hier over weten?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
is al afgehandeld via FB
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Vesta,

Goed om te horen dat we je via FB hebben gesproken en geholpen. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, zie ik je graag weer terug op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer