4 dagen geleden heb ik aangegeven dat ik in verband met het veel te hoge beltegoed dat op mijn simkaart en die van mijn man staat (we zijn oude low-call klanten) EN IK DACHT DAT ALS ER -/- VOOR het bedrag staat dat ik dan in de min stond. En dat was nogal wat. Dus ik heb op beide simkaarten 150,- euro (totaal 300,- euro) bijgeboekt. Ik heb een mail gestuurd en kreeg bericht van ene Ruud. Nu heb ik 3 dagen geleden een mail gestuurd met de volgende inhoud : Hallo Ruud, Dan zou ik graag van beide lowcall telefoonnummers (die van mij 06-******** en die van mijn man Gijs van Velsen 06-********) van iedere telefoon 150,- euro retour willen ontvangen. Heb gedacht dat -/- betekent dat je te weinig saldo hebt. Dus tja staat er wel een beetje erg veel beltegoed op. Als dat zou kunnen zou helemaal geweldig zijn. Alvast heel erg bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, Gijs en Briggitta van Velsen
3 dagen geleden. Tot op heden heb ik niets meer vernomen.
Bladzijde 1 / 1
Wat vervelend allemaal Briggitta.
Ik hoop dat er snel iemand van Simyo naar kijkt.
Ik hoop dat er snel iemand van Simyo naar kijkt.
Hoi Briggitta,
Ik heb je topic even in het subforum Prepaid gezet. Het is dat voor makkelijker terug te vinden voor andere forumgebruikers.
Je privébericht aan -Ruud naar aanleiding van dit topic wordt vandaag door hem opgepakt. -Ruud is net als andere moderatoren niet elke dag op het forum aanwezig.
De 06 nummers die je plaatste heb ik weggehaald. We weten om welke nummers het gaat en het is een openbaar forum waar iedereen jullie nummers kan zien dus.
Ik heb je topic even in het subforum Prepaid gezet. Het is dat voor makkelijker terug te vinden voor andere forumgebruikers.
Je privébericht aan -Ruud naar aanleiding van dit topic wordt vandaag door hem opgepakt. -Ruud is net als andere moderatoren niet elke dag op het forum aanwezig.
De 06 nummers die je plaatste heb ik weggehaald. We weten om welke nummers het gaat en het is een openbaar forum waar iedereen jullie nummers kan zien dus.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.