Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Ik heb mijn abonnement opgezegd een mail gekregen dat het gelukt is. En ik zou een nieuwe sim krijgen. En nu zie ik dat de volgende factuur al klaar ligt en ik dus niks van het abbonent heb gebruikt . Maar straks wel moet betalen. Ik schrik hiervan en wil dit zo snel mogelijk oplossen maar ik weet niet wat de juiste stappen zijn .
Ik wil dus weer terug naar prepaid met dezelfde nummer
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt.
Ik heb even meegekeken en ik zie dat je in februari gebruik hebt gemaakt van een Sim Only abonnement en dat je een interne overstap hebt gemaakt naar een Prepaid aansluiting. De factuur van februari wordt eind maart afgeschreven dus dit is wat er wordt bedoeld met dat je laatste factuur er nog aankomt 😊. Jouw 06-nummer wordt op 17 maart officieel overgezet naar de prepaid simkaart.
Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt.
Ik heb even meegekeken en ik zie dat je in februari gebruik hebt gemaakt van een Sim Only abonnement en dat je een interne overstap hebt gemaakt naar een Prepaid aansluiting. De factuur van februari wordt eind maart afgeschreven dus dit is wat er wordt bedoeld met dat je laatste factuur er nog aankomt 😊. Jouw 06-nummer wordt op 17 maart officieel overgezet naar de prepaid simkaart.
Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.