.

Beantwoord

Waarom zijn de Prepaid internetbundels niet langer geldig?

  • 6 September 2016
  • 3 reacties
  • 221 Bekeken

Badge
De nieuwe bundels zijn een verbetering tov de oude. Maar ik zou nog tevredener zijn, als er sprake zou zijn van echt prepaid. Voorbeeld: Ik koop 1000 MB en de bundel stopt of wordt automatisch verlengd, als die 1000 MB zijn verbruikt. Dus geen vervaldatum! De ene maand heb je meer de andere maand minder MB's nodig.
icon

Beste antwoord door Jihane 7 September 2016, 11:53

Bekijk originele reactie

3 reacties

Dat vind ik ook, dat is pas een fair use policy
Reputatie 5
Badge +6
Hey Monty,

dat is inderdaad wel een goed idee. Maar ik denk dat Simyo hier bewust voor gekozen heeft. Het zou fijn zijn als een MODERATOR dit even uitlegd. Ik zou dit ook heel fijjn vinden.
Daarnaast heb je wel een prepaid variant van internet namelijk standaard met prepaid als je dan internet hoef je nooit van te voren te betalen en is het 0,15 euro per MB. Als dit ook bij bundels kan zou dat geweldig zijn.

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Monty1946,

Welkom op het Simyo Forum!

Dankjewel voor je ideeën! 🙂 Fijn dat je mee wilt denken en dit wilt delen! Alle bundels die we aanbieden hebben een vervaldatum - dit geldt ook voor Sim Only bundels, bijvoorbeeld. In principe wordt er uit gegaan van een maand om al je MB's te verbruiken. Het enige dat geen vervaldatum heeft, is je beltegoed (mits je eens in het halfjaar gebruik maakt van je aansluiting). Je kunt gelukkig zelf besluiten hoeveel MB's je neemt. Op die manier kun je ervoor zorgen dat je niet teveel MB's neemt, bijvoorbeeld 🙂

Ik zal dit idee op onze 'Wall of Change' hangen, zodat ernaar gekeken kan worden door de afdelingen die hierover gaan. Als er dan iets in verandert, dan zul jij de eerste zijn die het hoort.

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

@ Jitskeharm en PaulH: Dank voor de reacties!

Groetjes,
Jihane

Reageer