Skip to main content
Waarom zijn de internetbundels van een prepaid beperkt geldig?



Ik vind zo raar dat een prepaid internetbundel van xMb maar een 1dag of 30 dagen geldig is.

Ik koop een internetbundel van een bepaalde omvang en dan zit een verplichting om het op te maken binnen 1 of 30 dagen afhankelijk van de bundel.



Als ik mijn internet bundel niet opmaak dan worden mijn kosten per Mb veel hoger. Simyo profiteert dan van de niet gebruikte bundel.



Mijn suggesties om voor de prepaid internet bundel onbeperkt geldig te laten zijn .



Groet Ian
Eigenlijk is dat heel eenvoudig de naam zegt het al dagbundel - maandbundel, anders zou er staan onbeperkte bundel(s)
Hoi icesurfer,



Welkom op het forum.



Ik snap heel goed dat je wilt dat de internetbundels onbeperkt houdbaar zijn.



Het beltegoed is bij een Prepaid wel onbeperkt geldig. Bundels zijn echter voor een bepaalde periode. Dit is hetzelfde als bij een Sim Only, ook daar zijn de bundels voor één maand.



@Friesian bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar
"Het beltegoed is bij een Prepaid wel onbeperkt geldig. Bundels zijn echter voor een bepaalde periode. Dit is hetzelfde als bij een Sim Only, ook daar zijn de bundels voor één maand."



Precies, Ik heb een prepaid genomen omdat het beltegoed onbeperkt geldig is. Ik vind het logischer dat een internet bundel bij een prepaid dan ook onbeperkt geldig is anders zou ik een sim only abonnement nemen.



Ik begrijp dat Simyo vanuit een commercieel standpunt hiervoor kiest maar logisch en klantvriendelijk vind ik het niet.



Groet Ian
Dit was ook mijn vraag. Ik lees echter geen antwoord. Als de internet bundels zoals gevraagd gelijk aan die van het bel tegoed werkt, zou ik regelmatig hiervoor opwaarderen. Nu doe ik het alleen een keertje als ik met alleen wifi er niet uit kom. Nu 1x per jaar als vrijwilliger bij de verkeersafhandeling bij de Roparun, omdat we dan operationeel gebruikmaken van WhatsApp.

Ik denk dat er meer bundels worden verkocht als men dit aanpast! Zou een mooie reclame zijn toch?
Hoi Icesurfer en HenkvdA,



Dank voor de feedback! 🙂 Ik stel het op prijs dat er concrete ideeën geopperd worden om vooruitgang te bewerkstelligen. Om aanvulling te bieden op Caspar's post: een internetbundel kun je zien als een internetabonnementje. Dit is dus slechts een maand geldig. Tegenwoordig is het concept van 'MB's bewaren' niet iets dat vaak voorkomt. Ik snap heel goed dat er behoefte is aan een bundel die langer geldig is, maar ik ben bang dat dat niet op de directe agenda staat 😞 Ik zal het zeker wel naar voren schuiven op onze beroemde 'Wall of Change', zodat er in ieder geval naar gekeken kan worden.



Laten jullie 't weten als jullie nog andere vragen hebben?



Groetjes,

Jihane

Reageer