Skip to main content
Bel vooral de simyo klantenservice als je niet serieus genomen wil worden.

mijn internet bundel zou volgens simyo op zijn 20 mb verbruikt tel zegt iets meer als 10 mb aangeeft.

maar omdat volgens simyo mijn bundel op is gaat mijn beltegoed eraf waardoor ik nu helemaal niets meer kan.

op de mijn simyo staat je krijgt sms bij 80% verbruik niet gehad.

bel je op dit geldt nietvoor prepaid (nergens op de site vermeld of dit geldt voor prepaid)

moet maar een klacht via de mail sturen (verwachte doorlooptijd volgens de dame 2 weken)

op het moment dat het gesprek word afgerond schiet ze in de lach drukt op mute (dit weet ik heb zelf lange ervaring in call center) herpakt zich en geeft aan dit ik eingelijk maar een beetje aan het zeuren ben om 1,55 want ik mag me handen wel dichtknijpen dat ze dit voor me wil doen

Dit is toch geen KLANTENSERVICE!!!!!!
volgens de facebook bericht wat ik kreeg zou deze forum mij snel helpen ik merk het! 😠 :@

😠
Als het een topic is waar andere Simyoklanten een oplossing voor weten krijg je inderdaad heel snel een reactie. Maar jouw topic vereist een antwoord van een Simyo moderator, en daarvoor geldt dat ze er naar streven om binnen 1 werkdag te reageren.
@scotsman Zou me echt een worst zijn word va kastje naar muur gestuurd en weer terug stel je vrag aan de klanteservice, stuur een mail ( doorlooptijd 2 weken!!!!) stel je vraag aan webcare ( gaat sneller volgens simyo zelf) of op twitter wat ik niet heb en ool niet van plan ben te nemen 3 wegen en dan nog 0 respons
Hoi Marco2407,



Welkom op het Simyo Forum.



Sorry voor de late reactie. Zoals Scotsman aangeeft doen wij ons best om binnen 1 werkdag te reageren. Dit natuurlijk binnen onze openingstijden. Door het weekend kan het soms wat langer duren omdat we dan officieel niet aanwezig zijn. Wees niet verbaasd als we soms wel kunnen reageren!



Ik vind het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de service die je tot nu toe gehad hebt. Sorry hiervoor.



Als eerst wil ik je aangeven dat jouw telefoon zelf geen rekening houdt met eventuele afrondingen en een vertraging kan hebben van het verwerken van jouw verbruik. Dit is wellicht de reden dat jouw telefoon een ander aantal aangeeft dan dat er daadwerkelijk gemeten is. In het systeem zie ik terug dat er iets meer dan 10 MB verbruikt is in de ochtend en iets meer dan 9 MB aan het einde van de middag. Met daarbij de wat kleinere hoeveelheden, ben je door de internetbundel geen gegaan.



Via deze link vind je terug dat je door kunt gaan met internetten zodra de bundel op is. Er wordt uitgelegd dat je het verbruik bij kunt houden via Mijn Simyo en de Mijn Simyo App. Hier geven we jou zoveel mogelijk informatie zodat je binnen je bundel kunt blijven.



Begrijp ik het goed dat mijn collega van de telefonische klantenservice iets voor je doorgezet heeft? Ik hoor het graag van je zodat ik dit kan nagaan.



@Scotsman, bedankt voor je aanvulling :)



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Prepaid'. Zo houden we het forum overzichtelijk.



Groetjes,

Angela

Reageer