Skip to main content

.

Reden voor afsluiten is een adminstratieve reden, wanneer de telefoonkaart, in reactie hierop, opgewaardeerd is is het gebruik van de telefoon NIET per direkt hersteld.Waarom niet?

En waarom is er ook niemand bereikbaar in het weekend om hierin service ter verlenen?

(mijn ticketnr. 814635)



mvg

AMB
Hoi AMSJ Biemans-Monnink, welkom op ons forum :)



Wat vervelend dat het zo lang duurde voordat je opwaardering werd verwerkt. Normaal gesproken hoort dat ook sneller te gaan dan het ging, maar zoals je in de reactie op je mailtje afgelopen zaterdag hebt kunnen lezen, was het helaas sprake van een vertraging in het netwerk.

Dit gold niet alleen voor opwaarderingen, maar voor alle handelingen op netwerkniveau. Dus ook activeringen van simkaarten bijvoorbeeld.

In je mail vertel je dat je de simkaart gebruikt in een deurbel systeem. Misschien is het ten overvloede, maar ik wil je toch even mededelen dat Simyo enkel voor mobiele telefoons en tablets actieve ondersteuning biedt. Het gebruik zoals voor een deurbel systeem (maar bijvoorbeeld ook een alarmsysteem) is niet gegarandeerd.

Reageer