Skip to main content
Er wordt gesteld dat het bijna geen verschil maakt. De waarheid is anders, nu betaal ik enkel mijn verbruik. Vanaf 1 april moet ik beltegoed kopen. Dit is enkel bedoeld om van die oude Lowcall klanten af te komen. Dat scheelt weer in de administratieve kosten. Jullie hoeven geen factuur meer te maken en leggen de betalingsverplichting weer bij de klant, die moet maar regelen dat-ie genoeg beltegoed heeft. In de huidige situatie was er in mijn geval geen sprake van een plafond, ik betaalde simpel mijn verbruik.

ik vrees dat ik moet overstappen naar een ander die dichter bij mijn bel gedrag komt. Jullie helpen de kleinverbruiker om zeep. Bedankt! Ben lang blij met jullie geweest maar dat is helaas over.
Hoi TheMaestro,



Wat jammer om te lezen dat je erover nadenkt om ons te verlaten.



We hebben natuurlijk niet van de één op de andere dag besloten om te stoppen met Lowcall abonnementen. De vraag naar deze abonnementsvorm is de laatste jaren dusdanig afgenomen dat het voor ons helaas niet meer mogelijk is om het Lowcall abonnement te blijven aanbieden.



Hoewel het natuurlijk niet exact hetzelfde is, hoeft er bij een overstap naar Prepaid niet heel veel te veranderen. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om je beltegoed automatisch op te waarderen wanneer je saldo onder een bepaald bedrag komt. Op die manier heb je hier verder geen omkijken naar.



Handig voor kleinverbruikers is dat het beltegoed onbeperkt houdbaar is. Je hoeft slechts één keer per half jaar een gesprek te voeren om je aansluiting actief te houden.



Ik hoop dat je de Prepaid aansluiting een kans wilt geven en als er nog onduidelijkheden zijn kan je hier altijd je vragen stellen.



Er is tevens een handige pagina met alle relevante informatie over de overgang van Lowcall naar Prepaid.



Groetjes,

Sean

Reageer