.

Beantwoord

Waarom word er beltegoed afgeschreven als ik een Onderling-bellen bundelheb?

  • 14 July 2017
  • 5 reacties
  • 182 Bekeken

Badge
Titel.
icon

Beste antwoord door Jihane 17 July 2017, 12:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Je wilt kennelijk niet veel moeite steken in het duidelijk stellen van een vraag.
We moeten dus maar gaan raden of je belt in Nederland of het buitenland, en indien een buitenland ook welk buitenland.

Ook weten we niet naar welk land je probeert te bellen.

Kortom, als je wilt dat mensen je proberen te helpen doe dan een beetje moeite om een vraag te stellen.
Badge
Nederland naar nederland, zo duidelijk genoeg voor je?
Reputatie 7
Badge +7
Prima. Dank je voor je aanvulling.
Om eerlijk te zijn snap ik ook niet echt wat er word bedoelt met de vraag. Er wordt beltegoed afgeschreven (waarvan?) terwijl er nog belminuten zijn. Bij beltegoed denk ik aan een prepaid aansluiting en bij belminuten aan een abonnement. Dus de vraag is dan wat jij hebt bij Simyo?

Kortom, wees aub iets duidelijk in je vraagstelling. Omschrijf het probleem waar je tegen aanloopt. We willen je graag helpen maar hebben dan wel meer info nodig dan dat je tot nu toe gegeven hebt.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ofnooo,

Welkom op het Simyo Forum!

Kort maar krachtig! Ik kan me voorstellen dat je het gek vindt dat je een Onderling bellen-bundel hebt en dat je dan belt, maar dat dat gesprek van je beltegoed afgaat. Dat komt omdat de Onderling bellen-bundel alleen geldig is voor andere mensen die ook Simyo hebben. Als jij dus naar een andere Simyo klant belt, gaat dat verbruik van die bundel af. Bel je naar een ander nummer? Dan gaat het van je beltegoed af.

Is dat wat je bedoelde? Of bedoelde je wat anders? Dan kun je dat altijd aangeven, en dan help ik je verder.

Hou je me op de hoogte?

@ Wim en Ray, dank voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane

Reageer