Ik heb weer geen internetverbinding op mijn telefoon. Vorige week op vakantie in Ibiza had ik uberhaupt geen enkele verbinding. Wat is er toch aan de hand elke keer. Snap er niks van.
Bladzijde 1 / 1
PS ik had net een nieuwe internetbundel besteld
Heb je in je Mijn Simyo Internet op je mobiel ingeschakeld?
Ja... bellen in het buitenland niet dus dat lag daar aan. maar ik heb nog steeds geen 3g.
En het volgende probleem: ik heb mijn wachtwoord mijnsimyo gewijzigd en nu kan ik niet meer inloggen op de app met de inlogcode en ook niet met het nieuwe wachtwoord
Hoi Peer123,
Wat lastig dat je niet kunt internetten. Je beltegoed is momenteel € 0,00, waardoor je aansluiting is geblokkeerd voor uitgaand verkeer. Dit betekent dat je ook geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Wanneer je het beltegoed opwaardeert, wordt deze blokkade verwijderd en kun je gebruik maken van je internetbundel.
De optie Bellen in en naar het buitenland is succesvol aangezet, internetten in het buitenland is met een Prepaid aansluiting helaas niet mogelijk.
Om weer gebruik te maken van de Mijn Simyo App wil ik je adviseren je account een keer te verwijderen. Ga hiervoor naar het inlogscherm en druk op aanpassen (rechtsboven), klik vervolgens op het kruisje bij je account. Daarna kun je inloggen met je nieuwe wachtwoord.
Laat je me weten of dit is gelukt?
Groetjes,
Sean
Wat lastig dat je niet kunt internetten. Je beltegoed is momenteel € 0,00, waardoor je aansluiting is geblokkeerd voor uitgaand verkeer. Dit betekent dat je ook geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Wanneer je het beltegoed opwaardeert, wordt deze blokkade verwijderd en kun je gebruik maken van je internetbundel.
De optie Bellen in en naar het buitenland is succesvol aangezet, internetten in het buitenland is met een Prepaid aansluiting helaas niet mogelijk.
Om weer gebruik te maken van de Mijn Simyo App wil ik je adviseren je account een keer te verwijderen. Ga hiervoor naar het inlogscherm en druk op aanpassen (rechtsboven), klik vervolgens op het kruisje bij je account. Daarna kun je inloggen met je nieuwe wachtwoord.
Laat je me weten of dit is gelukt?
Groetjes,
Sean
Wat een belachelijk systeem dan, je kan toch geen aansluiting blokkeren terwijl je er voor betaald hebt. Lekker klantgericht weer. Damn providers leren het ook nooit.
Hoi peer123,
Wat vervelend dat je het zo ervaart. Ik snap het wel. Ik zal het daarom ook doorzetten naar mijn collega's die de diensten van Simyo evalueren. Ik hoop dat we in de toekomst het één en ander hieraan kunnen veranderen ten gunste van de klant.
Sorry voor het ongemak!
Groetjes,
Ilias
Wat vervelend dat je het zo ervaart. Ik snap het wel. Ik zal het daarom ook doorzetten naar mijn collega's die de diensten van Simyo evalueren. Ik hoop dat we in de toekomst het één en ander hieraan kunnen veranderen ten gunste van de klant.
Sorry voor het ongemak!
Groetjes,
Ilias
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.