Skip to main content

.

Ik heb 250mb gekocht (prepaid) maar ik kan niet internetten op mijn telefoon.

Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

(Mijn instelling staat al op internet op mobiel)



Mvg,

Marleen
Staat internet aan op mijn simyo?



En...

https://www.simyo.nl/klantenservice/gebruiken-instellen-34/internetinstellingen-53/telefoons-395n .......
Hoi Marleen S,



Welkom op het Simyo forum!



Wat vervelend dat je niet meteen gebruik kon maken van mobiel internet. Ik zie dat de instellingen op je aansluiting juist staan, en inmiddels is er ook internetverbruik geregistreerd.



Betekent dit dat alles nu naar behoren werkt?



Groetjes,

Sean



@Friesian, bedankt voor je hulp!
Het is gelukt! Ik heb de stappen gevolgd en een nieuw mobielnetwerk ingesteld.



Bedankt !
Hoi Marleen S,



Enorm goed dat het is gelukt! Ik wens je nog veel internetplezier toe!



Groetjes,

Ilias

Reageer