Ik heb 250mb gekocht (prepaid) maar ik kan niet internetten op mijn telefoon.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
(Mijn instelling staat al op internet op mobiel)
Mvg,
Marleen
Bladzijde 1 / 1
Staat internet aan op mijn simyo?
En...
https://www.simyo.nl/klantenservice/gebruiken-instellen-34/internetinstellingen-53/telefoons-395n .......
En...
https://www.simyo.nl/klantenservice/gebruiken-instellen-34/internetinstellingen-53/telefoons-395n .......
Hoi Marleen S,
Welkom op het Simyo forum!
Wat vervelend dat je niet meteen gebruik kon maken van mobiel internet. Ik zie dat de instellingen op je aansluiting juist staan, en inmiddels is er ook internetverbruik geregistreerd.
Betekent dit dat alles nu naar behoren werkt?
Groetjes,
Sean
@Friesian, bedankt voor je hulp!
Welkom op het Simyo forum!
Wat vervelend dat je niet meteen gebruik kon maken van mobiel internet. Ik zie dat de instellingen op je aansluiting juist staan, en inmiddels is er ook internetverbruik geregistreerd.
Betekent dit dat alles nu naar behoren werkt?
Groetjes,
Sean
@Friesian, bedankt voor je hulp!
Het is gelukt! Ik heb de stappen gevolgd en een nieuw mobielnetwerk ingesteld.
Bedankt !
Bedankt !
Hoi Marleen S,
Enorm goed dat het is gelukt! Ik wens je nog veel internetplezier toe!
Groetjes,
Ilias
Enorm goed dat het is gelukt! Ik wens je nog veel internetplezier toe!
Groetjes,
Ilias
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.