Skip to main content
Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat automatisch opwaarderen niet bij werkt. Ik heb al een bevestiging en er is 0,01 euro uit mijn rekening afgescheven maar mijn beltegoed staat op 0. 

Ik had gekozen als mijn beltegoed onder de 2.50 euro zou zijn, mijn beltegoed met 10 euro automatisch zou worden opgewaarderd, maar dat is dus niet gebeurd.



Ik hoor het graag!
Hoi G.s,



Ik heb jouw topic even verplaatst naar het subforum Prepaid. Dan kunnen andere forumbezoekers het makkelijker vinden.



In je gegevens kan ik zien dat je gistermiddag de optie Automatisch opwaarderen hebt aangezet. Ook zie ik dat er gisteren €10 is opgewaardeerd omdat je beltegoed minder dan €2 was op dat moment.

Op Mijn Simyo kun je ook zien dat je nu €7,25 beltegoed hebt.



Vanaf mijn kant ziet het eruit alsof er een minuutje heeft gezeten tussen het aanzetten en het daadwerkelijke opwaarderen.

Kan het zijn dat je nét voor het opwaarderen dit topic geplaatst hebt?
Hallo,



Het klopt dat ik na het plaatsen van mijn vraag gelijk opgewaarderd heb, gezien mijn beltegoed op 0 stond. Maar ik heb me naar mijn weten al ruim een week van tevoren me aangemeld voor automatisch opwarderen. Dat is te zien aan wanneer het bedrag 0.01 euro afegschreven hebt.



Als het maar de volgende keer werkt!



Nog iets anders ik ben nieuw bij Simyo vandaar 🙂 . Ik merk dat na een gesprek niet gelijk mijn beltegoed in mindering wordt gebracht. Ik vind dat vervarrend en vervelend. Ik had hiervoor ook een vraag gesteld; na een dag werd mijn beltegoed minder zonder dat ik in die periode gebeld had, bleek van de laatste gesprek te zijn. Dit is voor mij nieuw en ik heb wel veel evaring met prepaid aanbieders. Is dit alleen bij mij of is dit wat bij Simyo hoort?



Met vriendelijke groet,



G.s
Hi G.s



De verbruiksgegevens worden niet 100% realtime bijgewerkt. Wanneer je gebeld hebt duurt het een paar uur voordat je dit terugziet op Mijn Simyo. Dit is bij de meeste providers het geval, alleen bij ons heb je zó makkelijk overal inzicht in dat die paar uur nogal opvalt soms ;)



Als het maar de volgende keer werkt!


Houd je ons op de hoogte?

Reageer