Skip to main content
Beantwoord

Waarom valt gesprek niet onder ''onderling bellen''?

• January 30, 2026
  • 10 reacties
  • 60 Bekeken

Beste Simyo, ik ben Klantnummer XXXXXXX  Ik heb op 30-12-2025 voor € 2,50 een "onderling bellen" bundel voor 100 minuten bellen naar Simyo klanten gekocht. Ik heb vandaag 68 minuten gebeld naar Simyo klant 06*****436 Dit hoort toch van de bundel afgeschreven worden? Op https://mijn.simyo.nl/verbruik lees ik, dat er voor "Gesprekken naar Simyo klanten" € 6,74 wordt afgeschreven. Dit is ten onrechte in rekening gebracht, graag opheldering.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Klaasdejong2,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is.

Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je de '’onderling belbundel'’ had aangeschaft op 30 december 2025. De bundel is 30 dagen geldig dus in dit geval is de bundel gedeactiveerd op 29-01-2026. Helaas valt het gesprek daarom niet binnen de bundel. 

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. 

@XTF het lukt mij ook niet om de link te openen, jij krijgt dus geen foutmelding te zien?

Groetjes,
Amy

10 reacties

JanD
  • January 31, 2026

Beste ​@Klaasdejong2 , ik heb nog nooit van een onderling bellen pakket gehoord waar vind je dat in het menu?

Naar een ander bellen gaat toch gewoon van je belbundel af???

Nu lees ik het, je hebt prepaid, dan zit het anders in elkaar.

Maar ik ga me er wel even in verdiepen,  interessant onderwerp 

Ik heb helaas niets terug kunnen vinden over een onderling bellen bundel, dus ik ben benieuwd waar dat binnen de website van Simyo staat.

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • January 31, 2026

JanD
  • January 31, 2026

Beste ​@XTF ik kan niet bij die pagina komen, bestaat niet meer wordt gemeld.

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • January 31, 2026

Heb je prepaid?

JanD
  • January 31, 2026

Heb je prepaid?

Nee ​@XTF postpaid

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • February 2, 2026

Hoi ​@Klaasdejong2,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is.

Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je de '’onderling belbundel'’ had aangeschaft op 30 december 2025. De bundel is 30 dagen geldig dus in dit geval is de bundel gedeactiveerd op 29-01-2026. Helaas valt het gesprek daarom niet binnen de bundel. 

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. 

@XTF het lukt mij ook niet om de link te openen, jij krijgt dus geen foutmelding te zien?

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • February 2, 2026

De bundel is 30 dagen geldig dus in dit geval is de bundel gedeactiveerd op 29-01-2026. Helaas valt het gesprek daarom niet binnen de bundel. 

Waar in mijn screenshot staat dat de bundel maar 30 dagen geldig is?

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • February 2, 2026

Nee, zie mijn screenshot. Heb je prepaid? ;)

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • February 2, 2026

@XTF Nee, geen prepaid.

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9
  • Forum expert
  • February 2, 2026

Beste ​@XTF ik kan niet bij die pagina komen, bestaat niet meer wordt gemeld.

Prepaid hier. De link is te openen maar ik moet eerst apart inloggen op Mijn Simyo (nieuw venster).

De informatie over de geldigheid van de bundel Onderling Bellen zit impliciet in deze info:

Wil je je onderling bellen bundel iedere maand automatisch verlengen? Vink dan onderstaande optie aan. Dan krijg je na 30 dagen automatisch een nieuwe onderling bellen bundel. 

Het staat er niet met zoveel woorden maar oplettende lezers kunnen hieruit afleiden dat als je geen actie onderneemt de bundel na 30 dagen beëindigd wordt. De tekst zou iets aangepast kunnen worden om dit duidelijk te maken.