.

Beantwoord

Waarom vallen deze gesprekken buiten mijn Onderling bellen bundel?

  • 4 June 2017
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

Badge
Ik heb altijd gratis kunnen bellen met andere simyo klanten. Op 24 en 27 mei 2017 zijn er kosten berekend voor het bellen naar een simyo telefoonnummer. (In de zelfde maand heb ik een aantal keren naar hetzelfde tel gebeld en daarbij staat 0,00 euro, en de gratis belminuten zijn ook niet opgegaan voor die maand)De omschrijving is nu ook anders die bij het bedrag staat. Nieuwe omschrijving is: Gesprekken binnen Nederland.Gesprekken naar mobiele nummers. Gesprek naar ......(tel) Duur ..... sec. De oude omschrijving: Gesprekken binnen Nederland. Gesprekken naar simyo klanten. Duur .....sec. Dit terwijl het naar hetzelfde telefoonnummer is gebeld en er niets in de provider van dat telefoonnummer is veranderd ( is simyo gebleven). Bij mij is niets bekend over een wijziging hiervan. Graag antwoord hoe dit mogelijk is.
icon

Beste antwoord door Jihane 8 June 2017, 16:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ben je ex LowCall klant? Ik meen de afgelopen week oid meer berichten gelezen te hebben over deze groep die opeens moeten betalen voor iets wat vroeger gratis was.

De details weet ik niet meer, maar volgens mij is het in onderzoek, en was er een work-aroud voor,
Badge
Ben idd ex-LowCall klant. Naar andere ex-LowCall klanten kan ik nog wel gratis bellen.
Ik wacht het onderzoek dan wel af.
Waarom kan een klant met een abonnement niet voordelig bellen van simyo naar simyo?
Reputatie 7
Badge +7
Dat is een leuke vraag, maar staat een beetje los van de oorspronkelijke vraag.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Pat123,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat je naar een Simyo nummer belde en dat dat toen búiten die bundel viel. Dat is niet helemaal de bedoeling. Ik heb het voor je opgezocht en ik ga het eerst uitleggen en dan rechtzetten.

Vorige maand was er een bug die er eventjes voor zorgde dat sommige gesprekken buiten de Onderling bellen-bundel vielen, ook al zou het er eigenlijk bínnen moeten vallen. In jouw geval zie ik dat het gaat om twee gesprekken op 24 en 27 mei. Beide gesprekken duurden minder dan een minuut, en in totaal is er € 0,20 voor in rekenin gebracht. Dit had gewoon binnen de bundel moeten vallen. Deze bug is intussen opgelost, dus in de toekomst hoef je je hier geen zorgen meer over te maken.

Ik ga meteen de € 0,20 vergoeden voor je. Je kunt dit bedrag over enkele dagen terugzien bij je beltegoed-saldo.

Mijn excuses voor dit ongemak, Pat!

Heb je nog andere vragen?

@ Roos86, ook jou wil ik verwelkomen op het Simyo Forum! Wat leuk dat je feedback geeft. Voor Sim Only-klanten zit het wat ingewikkelder om Onderling bellen-bundels toe te voegen, omdat er al belbundels bestaan. Je zou dan meerdere belbundels naast elkaar moeten hebben. Je zou dan bijvoorbeeld een normale belbundel hebben van 300 minuten, én een belbundel van 100 minuten die alleen geldig is voor Simyo-klanten. Je betaalt dan dus ook voor twee bundels. Heb je hier concrete ideeën over?
@ Wimj12, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer