.

Beantwoord

Waarom staat automatisch verlengen weer niet aan?

  • 1 June 2015
  • 5 reacties
  • 156 Bekeken

Beste,

Net als begin vorige maand lijkt er weer sprake van een storing; mobiel internet (prepaid, stond op automatisch verlengen) staat niet aan en is via de website ook niet aan te zetten. Er verschijnt een melding: "Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is". Graag snel verhelpen, want dit is niet prettig zo!
icon

Beste antwoord door Ernst 2 June 2015, 14:38

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Florence14,

Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic even verplaatst naar het subforum Prepaid.

Je geeft aan dat automatisch verlengen niet aan staat, maar volgens onze gegevens heb je dat op 1 mei zelf weer aangezet.
Waarom je déze melding ziet weet ik niet, maar gisterenmiddag is je bundel gewoon weer automatisch verlengd 😃
Beste Ernst,

Sorry voor verkeerde plaatsing. Het was dan ook nog vroeg toen ik er achter kwam dat mobiel internet niet aan stond. Automatisch verlengen stond idd wèl aan en juist daarom was ik er verbaasd over dat de bundel niet verlengd was. Ik heb snel ingelogd op de PC en via internet was het ook niet te regelen op dat moment (tegen 6.00 uur). Dat is wat ik aan wilde geven. In mei ging het idem dito, dus ik was bang dat er weer een storing was. Hoe laat wordt trouwens bij automatisch verlengen de nieuwe bundel verlengd?
Inmiddels inderdaad gelukkig weer in de lucht 😉.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Florence14,

Goede vraag 🙂. Deze nieuwe bundel krijg je om 00:01 nadat je oude bundel is afgelopen. In jouw geval is het dus op 01-07-2015 om 00:01!

We vinden het fijn dat je inmiddels weer online bent!

Groetjes, Tiury
Beste Tiury,

Dank voor je reactie. Daar ging ik ook van uit: nieuwe bundel om 00.01 uur.
Hoe is dan te verklaren waarom dat maandag 01-06 pas in de middag gebeurd is?

Florence
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Florence14,

dit kwam door een vertraging op het netwerk en omdat we de processen niet allemaal tegelijk wilde verwerken. Zo wilde we de problemen van de maand hiervoor voorkomen.

Groetjes, Tiury

Reageer