.

Beantwoord

Waarom staat automatisch opwaarderen nog aan?

  • 9 September 2023
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Automatisch opwaarderen stond aan op mijn account. Dit heb ik uitgezet. Ondanks dat is er na het kopen van een internetbundel weer automatisch 10 euro afgeschreven terwijl ik voldoende beltegoed hiervoor had. Wilt u dit bedrag terugstorten op mijn rekening en de aankoop van het beltegoed ongedaan maken. 

Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Amy 11 September 2023, 12:37

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Krulkop,

Bedankt voor je bericht. Oei, dat lijkt me inderdaad verwarrend! 

Zojuist heb ik even meegekeken op jouw aansluiting en zie ik dat automatisch opwaarderen op dit moment nog aanstaat. Hoe heb je deze optie uitgeschakeld en weet je nog wanneer dit was? Dit kan alleen via Mijn Simyo (niet via de app) > Overzicht > Automatisch opwaarderen aanpassen. 

Ik hoor graag of het is gelukt! Dan controleer ik dit meteen even voor je. 

Groetjes,
Amy

Reageer