.

Beantwoord

waarom SMS gekregen tegoed mogelijk onder 2 euro?

  • 8 January 2013
  • 3 reacties
  • 308 Bekeken

Badge
Waarom heb ik zojuist een SMS gekregen met ongeveer deze tekst : "tegoed mogelijk al onder de 2 euro" ?

Na inlog op mijn simyo staat echter voor mijn simyo prepaid 06 nummer, gelukkig maar en dat bedrag klopt ongeveer wel, 9,42 in de plus beltegoed.
icon

Beste antwoord door Alex 11 January 2013, 13:53

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Deze heb ik ook al 5 maal gehad of zo...

" Gefeliciteerd je hebt de Ijsbreker badge verdiend! Bekijk al je badges op je profiel pagina (https://forum.simyo.nl/members/spambuster-7687/).

*Ijsbreker badge*
Welkom! Je hebt voor het eerst je gezicht laten zien.  "

gaat goed...
ict anno 2013, nog steeds een gevaar en euvel wegens menselijk product en onkunde in gebruik ook nadien.
heb om ca 1400 uur 2 sms'jes gekregen. 1ste dat mijn tegoed met 10 euro aangevuld was en een half uur later dat het tegoed alweer minder dan 2 euro was. Via Mijnsimyo blijkt daar verder niks van. vreemd..........................
Reputatie 5
Badge +10
Waarom heb ik zojuist een SMS gekregen met ongeveer deze tekst : "tegoed mogelijk al onder de 2 euro" ?

Na inlog op mijn simyo staat echter voor mijn simyo prepaid 06 nummer, gelukkig maar en dat bedrag klopt ongeveer wel, 9,42 in de plus beltegoed.


Hoi spambuster,

Ik vermoed dat de sms met enige vertraging is aangekomen. Als je het berichtje n.a.v. de ijsbrekerbadge niet verwijdert uit je inbox, zal je niet opnieuw hetzelfde bericht ontvangen.

heb om ca 1400 uur 2 sms'jes gekregen. 1ste dat mijn tegoed met 10 euro aangevuld was en een half uur later dat het tegoed alweer minder dan 2 euro was. Via Mijnsimyo blijkt daar verder niks van. vreemd..........................

Welkom op het forum pmb,

Kan je aangeven op welke datum je dit sms bericht hebt ontvangen? De informatie uit de sms strookt inderdaad niet met de informatie van je aansluiting.

Groetjes,

Alex

Reageer