.

Beantwoord

Waarom reageren jullie niet op mijn nieuwe banknummer?

  • 19 October 2012
  • 1 reactie
  • 742 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb mijn nieuwe banknummer doorgegeven, maar jullie proberen nog steeds met mijn oude nummer op te waarderen, terwijl het nieuwe nummer in mijn gegevens staat. Op mijn overzicht [ mijn betalingen staat op 14-10- 2012  3x gestort, waarvan 1x betaald, 1x storno, 1x in afwachting, alle keren 10 Euro.
Maar op mijn bel tegoed is niks bijgeschreven !!
Mijn betalingen zijn voor mobiel nr.0623441568, ik hoop dat jullie dat in orde maken , en in het vervolg mijn goede banknummer gebruiken.
Vriendelijke groet
G. Nijmeijer
icon

Beste antwoord door Arie 22 October 2012, 11:54

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste aazvg,

Door de stornering is het nieuwe bankrekeningnummer niet meer actief. Wij adviseren je de optie automatisch opwaarderen nogmaals met het nieuwe bankrekeningnummer te activeren. De laatste geslaagde opwaardering is volgens ons systeem op 02-08 gedaan. Graag vernemen wij wanneer er volgens u nog meer geld is afgeschreven (en niet terug gehaald ivm storno)

Groetjes,

Arie

Reageer