Ik heb mijn nieuwe banknummer doorgegeven, maar jullie proberen nog steeds met mijn oude nummer op te waarderen, terwijl het nieuwe nummer in mijn gegevens staat. Op mijn overzicht [ mijn betalingen staat op 14-10- 2012Â 3x gestort, waarvan 1x betaald, 1x storno, 1x in afwachting, alle keren 10 Euro.
Maar op mijn bel tegoed is niks bijgeschreven !!
Mijn betalingen zijn voor mobiel nr.0623441568, ik hoop dat jullie dat in orde maken , en in het vervolg mijn goede banknummer gebruiken.
Vriendelijke groet
G. Nijmeijer
Bladzijde 1 / 1
Beste aazvg,
Door de stornering is het nieuwe bankrekeningnummer niet meer actief. Wij adviseren je de optie automatisch opwaarderen nogmaals met het nieuwe bankrekeningnummer te activeren. De laatste geslaagde opwaardering is volgens ons systeem op 02-08 gedaan. Graag vernemen wij wanneer er volgens u nog meer geld is afgeschreven (en niet terug gehaald ivm storno)
Groetjes,
Arie
Door de stornering is het nieuwe bankrekeningnummer niet meer actief. Wij adviseren je de optie automatisch opwaarderen nogmaals met het nieuwe bankrekeningnummer te activeren. De laatste geslaagde opwaardering is volgens ons systeem op 02-08 gedaan. Graag vernemen wij wanneer er volgens u nog meer geld is afgeschreven (en niet terug gehaald ivm storno)
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.