.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen vanwege administratieve redenen?

  • 15 January 2017
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Hoi,ik kom er net achter dat ik om administratieve reden ben afgesloten en dat terwijl ik gewoon pre paid bel. Nu heb ik op de app gekeken en had €0.00
Vervolgens heb ik meteen opgewardeerd maar dat heeft niet mogen baten. Hoe kom ik van mijn afsluiting?
P.S
Ik heb geen abnoment,dus aan hoge onverwachte kosten KAN dit niet aan liggen!
icon

Beste antwoord door Jihane 17 January 2017, 12:16

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jayant,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je verbaasd bent als je hoort dat je om administratieve redenen bent afgesloten. Je krijgt die melding als je geen beltegoed meer hebt. Nadat je hebt opgewaardeerd, duurt het altijd kort voordat je dat te zien krijgt en voor het systeem dat registreert. Ik zie nu ook dat je nu weer € 10,- hebt staan. Je kunt dus vast weer bellen en sms'en 🙂

Wist je dat je ook automatisch kunt laten opwaarderen? Dan wordt er automatisch een bedrag naar keuze opgewaardeerd zodra je beltegoed onder de € 2,- is óf op een vaste dag in de maand. Wat jij het fijnst vindt!

Heb je hier nog andere vragen over?

Groetjes,
Jihane

Reageer