.

Beantwoord

Waarom moet ik een nieuwe simkaart bestellen om van Sim Only naar Prepaid te gaan?

  • 4 September 2023
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Van prepaid naar Sim only gaat zonder nieuwe Sim kaart.

Van sim only naar prepaid gaat alleen met een nieuwe sim kaart vanwege “instellingen”.

Als ik als simyo gebruiker van prepaid naar sim only en weer terug ga, waarom moet ik dan een nieuwe sim kaart (prepaid) kopen? De oorspronkelijk kaart was immers ooit een prepaid kaart….

Kan iemand dat uitleggen?

Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Amy 5 September 2023, 12:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MaxiDot,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! 

Het klopt inderdaad dat je een nieuwe Prepaid simkaart dient te bestellen als je van Sim Only weer naar Prepaid wilt overstappen. Dit is eigenlijk omdat wij de drempel van een Sim Only naar Prepaid iets hoger willen houden omdat we graag zien dat klanten een Sim Only abonnement bij ons hebben. Vandaar dat hier een verschil in zit 😊.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy
 

Nou moe? Dat is nog eens recht voor zijn raap waar het om draait! Jeetje.  😱
Ik had er niet zo’n punt van gemaakt als de telefoons en apps die er op staan nog een beetje normaal mee om gaan.
Helaas zijn zowel de telefoon als de apps behoorlijk tegendraads als het aankomt op het nummer dat ze “zien” en dan ook willen gebruiken. Extra vervelend is dan dat je op de sim kaart eerst een tijdelijk nummer hebt.
De aanpassing naar mijn oude nummer is verder wel heel netjes door SIMYO opgepakt en afgehandeld.

Bedankt voor het antwoord; ik weet genoeg 😎 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MaxiDot,

Bedankt voor je reactie. Graag gedaan! Fijn dat het aanpassen naar jouw oude nummer goed is verlopen 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer