.

Beantwoord

Waarom lukt overstappen van abonnement naar prepaid niet?

  • 20 April 2015
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Hi,

Ik heb momenteel een lopend abbonement bij Simyo en ik wil deze graag omzetten naar prepaid.
Ik probeerde dit zojuist online te doen maar na het invullen van de betalings gegevens krijg ik een error.

Hoe kan ik dit alsnog gedaan krijgen?

Dank,

Marina
icon

Beste antwoord door Ali 21 April 2015, 15:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Lilina,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat voor melding krijg je?
Heb je al een test betaling gedaan?
Hi Maikel,

Ik krijg een oranje scherm waar in beeld staat: Oeps kan niet worden weergegeven, error 500.
Ik heb een print screen gemaakt. je ziet dez ein de bijlage.

Nee ik heb geen test betaling gedaan.

Thanks
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Lilina,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je bij het overstappen een foutmelding krijgt.

Je hebt de vraag ook per e-mail gesteld. Ik zag dat mij collega gisteren voor je is nagegaan waar het door kwam. Dit zou te maken hebben met je creditcard. Helaas kan je alleen met een in Nederland uitgegeven creditcard een betaling doen. Een buitenlandse creditcard wordt jammer genoeg niet herkend.

Kan je een nieuwe bestelling plaatsen voor prepaid via onze website . Tijdens het bestellen kan je aangeven je nummer te willen behouden. Met een iDeal betaling kan je vervolgens de bestelling afronden.

Zodra nummerbehoud is goedgekeurd en afgerond wordt je abonnement beëindigd en is je nummer gekoppeld aan je nieuwe prepaid simkaart.

Reageer