Skip to main content
Als ik mijn kaart 6 maanden niet gebruikt heb ontvang ik altijd een email 2 weken voor dat de geldigheid van mijn beltegoed afloopt. Daarna na 1 week nog een email. Nu loopt de geldigheid van mijn saldo over 2 dagen af, en ontdek dit gelukkig zelf, maar heb geen emails ontvangen. Geeft Simyo deze service niet meer of is er iets anders aan de hand?
Kan het zijn dat het email adres waarmee je bij Simyo staat geregistreerd niet meer werkt? Een andere mogelijkheid is dat de emails in je spam box terecht zijn gekomen.
Bedankt voor jouw antwoord. Mijn email adres is nog steeds gelijk en er zit geen bericht in mijn ongewenste email box.
Hoi Erik uit Spanje,



Welkom op het Simyo Forum.



Oef! Gelukkig ben je er zelf op tijd achter gekomen dat jouw simkaart bijna zou verlopen. Heb je ondertussen ook opgewaardeerd of gebruik gemaakt van de aansluiting zodat jouw nummer niet gaat vervallen?



Je hoort hier netjes een e-mail over te ontvangen. Omdat jij aangeeft dat jouw mailadres niet veranderd is, lijkt er iets anders mis te gaan. Helaas kan ik niet direct zien wat er aan de hand is. Om deze reden heb ik het doorgezet naar de knappe koppen van onze IT afdeling. Zij zullen voor je op onderzoek uitgaan zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst. Als ik hier wat meer over weet, hoor je dit van mij.



@Scotsman, bedankt voor je bericht :)



Deze vraag past wat beter in ons subforum 'Prepaid'. Om deze reden heb ik jouw topic verplaatst.



Groetjes,

Angela

Reageer