Hallo: Ik heb een probleem met Simyo
Door middel van een prepaid Beltegoed € 10k heb ik een factuur ontvangen van 101,68 euro en blokkeerde de service. Kunnen jullie het telefoongesprek
niet snijden toen hij de top van Beltegoed bereikt? . Jullie motto is " Jij bent de baas' maar het is niet waar.
Het is een oneerlijke manoeuvre om de kosten voor het gebruik te verhogen
Logisch dat als een persoon gebruikt alleen prepaid
is om Toeslagen te voorkomen.
Ik weet niet hoe dat heeft kunnen gebeuren,
misschien omdat ik ben een slechtziende persoon
Ik verwarde je met Whatsapp anders had ik nooit 39 minuten naar Mexico mobiel gebelt voor 2,45 Eur. per minuut .
Het zou beter en eerlijker zijn, een oproep niet toe te staan die van het bedrag wordt overschreden.
Het is echt een linkse actie geld uit te nemen van arme klanten ,
je hebt geen behoefte aan zoiets. Dus.
Lidia
Beste antwoord door Caspar
Bekijk originele reactie