.

Beantwoord

Waarom krijg ik een hoge rekening van mijn Prepaid?

  • 26 August 2016
  • 5 reacties
  • 242 Bekeken

Excuseer me dat ik geen goed Nederlands schrijve
Hallo: Ik heb een probleem met Simyo
Door middel van een prepaid Beltegoed € 10k heb ik een factuur ontvangen van 101,68 euro en blokkeerde de service. Kunnen jullie het telefoongesprek
niet snijden toen hij de top van Beltegoed bereikt? . Jullie motto is " Jij bent de baas' maar het is niet waar.

Het is een oneerlijke manoeuvre om de kosten voor het gebruik te verhogen
Logisch dat als een persoon gebruikt alleen prepaid
is om Toeslagen te voorkomen.
Ik weet niet hoe dat heeft kunnen gebeuren,
misschien omdat ik ben een slechtziende persoon
Ik verwarde je met Whatsapp anders had ik nooit 39 minuten naar Mexico mobiel gebelt voor 2,45 Eur. per minuut .

Het zou beter en eerlijker zijn, een oproep niet toe te staan die van het bedrag wordt overschreden.
Het is echt een linkse actie geld uit te nemen van arme klanten ,
je hebt geen behoefte aan zoiets. Dus.
Lidia
icon

Beste antwoord door Caspar 27 August 2016, 16:17

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Lidia,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je zo een duur telefoongesprek hebt gehad, maar ik denk dat je met de schrik vrij komt! Omdat het gesprek niet was gestopt toen het beltegoed op 0 kwam, hebben wij de kosten onder de 0 voor je vergoed. Dit is wel echter eenmalig, hou hier alsjeblieft rekening mee!

Je hebt daarna opgewaardeerd met € 100,00, maar dit was niet nodig. Als je nu op je Mijn Simyo kijkt, zie je dat je nog heel veel beltegoed over hebt. Kan je dat zien?

Verder vind ik overigens dat je Nederlands heel goed te lezen is, dus daar hoef je je echt niet voor te excuseren!

Groetjes,
Caspar
Geachte heren: Ik moet toegeven dat je reactie op mijn brief mij positief heeft verrast.
Hartelijk dank voor uw aandacht en uw hulp.
Nu heb ik nog een vraag over mijn account Beltegoed
Zoals u zult zien, ik gebruik gewoon de telefoon zeer weinig.
Zou het mogelijk zijn je kunnen de 100 Eur. terugbetalen naar mijn bankrekening en alleen de overgebleven $ 10,00 Eur. beltegoed achter te laten ?

Het zou een grote opluchting voor mij zijn , want 110 Eur. Beltegoed is overdreven voor mijn omstandigheden en mijn gebruik van de dienst.
Ik zou een antwoord waarderen.
Heel hartelijk bedankt.

Lidia
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Lidia,

Ik snap heel goed dat je de € 100,- terug wilt. Dat gaan we ook gewoon doen! Ik zal ervoor zorgen dat je € 100,- binnen een paar weken weer teruggestort krijgt.

Groetjes,
Caspar
Hartelijk dank bij voorbaat. Je hebt me veel geholpen. Lidia.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Lidia,

Graag gedaan! Ik wens je nog een hele fijne dag.

Groetjes,
Caspar

Reageer