Skip to main content

.

Hallo! Ik kreeg vandaag plots dit bericht met als afzender mailsvansimyo@e.simyo.nl:

> Kies jouw abonnement en profiteer van extra scherpe prijzen
> Heb jij behoefte aan meer belminuten en internet tegen een lager tarief?

Toen ik naar m’n beltegoed keek zag ik dat ik nog ruim voldoende voorzien was sinds ik kortgeleden overgestapt ben.

Kijkt Simyo naar iemands belgedrag bij het opstellen van zulke berichten of worden die naar alle klanten gestuurd?

Hoi @jschwart,

Bedankt voor je bericht. Dit zijn inderdaad standaard e-mails. Hierin wordt aangegeven welke opties er zijn mocht je willen overstappen naar een Sim Only abonnement. 

Je hebt inderdaad nog voldoende beltegoed zo te zien 😊.

Je kan de e-mails beheren via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Persoonlijke gegevens > Privacy. 
 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy


Reageer