.

Beantwoord

Waarom krijg ik e-mail van Simyo dat ik internet buiten mijn bundel gebruik?

  • 3 June 2016
  • 5 reacties
  • 120 Bekeken

Hallo,

Een tijd geleden ben ik bewust overgestapt van Simyo post- naar prepaid.
Wat ik nu heel irritant vindt is dat als er internet verbruikt wordt, ik ALTIJD een e-mail krijg dat je internet verbruikt zonder internetbundel en dat ik een internetbundel moet activeren.
Maar dat wil ik niet!!!!!!!!
Kunnen dit soort mails achterwege blijven? Hier ben ik niet van gediend.
Zoals ik deze post begon is het een bewuste keuze van mij geweest om over te stappen naar prepaid.
Baas in eigen bundel?
icon

Beste antwoord door Caspar 4 June 2016, 13:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Frank Bens,

Ik snap heel goed dat je dat vervelend vindt.

Het zijn automatisch gegenereerde e-mails en ik zal kijken of ik ervoor kan zorgen dat je deze niet meer krijgt.

Dit kan ik helaas niet zelf, ik zal maandag kijken wie dit voor me kan doen. Wanneer ik weet of het mogelijk is, krijg je van mij te horen! Vind je dat een goede oplossing?

Groetjes,
Caspar
Hallo Caspar,

Als je dit voor me zou willen doen, graag zelfs.

Mvg,
Frank.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Frank Bens,

Het is geregeld! Je zult de e-mails niet meer ontvangen. Ben je er blij mee? :D

Groetjes,
Caspar
Hallo Caspar,

Hier ben ik zeer zeker heel erg blij mee. :-)
Als je een meisje zou zijn had je een kus van me gekregen. ;-)

Bedankt.

Mvg,
Frank.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Frank,

Hahaha.

Nou graag gedaan hoor. Nog een fijne dag toegewenst!

Groetjes,
Caspar

Reageer