Ik had een prepaid nummer besteld veleden week woensdag 8 maart ik kreeg die zelfde dag me mobiel nummer alvast per email daar had ik ook speciaal om gevraagd na daar 3 keer over gebeld te hebben want ik had deze nodig om op die zelfde dag mijn visite kaartjes te kunnen laten maken .
Wat bleek die maandag daar op nadat ik vervelende telefoontjes en sms berichten te hebben ontvangen van onbekenden mannen die om bepaalde diensten vraagde ,dat als je mijn nieuwe nummer Google de een hele was lijst van escort bedrijfen en sexhuizen onder viel .
U begrijpt dat ik hier niet blij mee bent ook omdat ik net mijn nieuwe visite kaartjes heb laten drukken en ook al uitheb gegeven
met dit mobiele nummer en ook omdat het thuisfront nogal raar opkeek .
De volgende dag heb ik gelijk Simyo gebeld en alles verteld aan de mvr aan de lijn en zij vond het ook zeer kwalijk en zag het ook toen zij het mobiele nummer Google de (0683849444) zij ging ook navraag doen met iemand andersvaliden Simyo en toen werd mij medegedeeld dat Simyo er hier niets aan kunt doen en wil doen ,.
Het is toch te belachelijk voor worden dat minstens de kosten voor de visitekaartjes niet vergoed worden dat is toch wel minstens wat ze kunnen ik vind het schandalig en een hele slechte service het is niet zo maar dat iemand een dubbel nummer heeft maar dit is een hele waslijst met bedrijfen wat op Google tevoorschijn als je dit nummer intoets ik heb al een email gestuurd naar Simyo klantenservice maar tot nu toe nog niets van gehoord
Ik wil het hier niet bij laten zitten het gaat niet om een groot bedrag maar ik vindt het gewoon kwalijk dat Simyo hier niets mee doet
Echt ronduit schandalig en heel slordig
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Er zijn maar een beperkt aantal mobiele nummers. Hierdoor is het noodzakelijk dat mobiele nummers hergebruikt worden. Als iemand zijn nummer laat verlopen door een aansluiting op te zeggen, zonder zijn nummer mee te nemen, dan zal dat nummer zo lang mogelijk in een slapende toestand gaan. Tijdens deze toestand bestaat het nummer niet.
Op een zeker geval is een nieuw nummer nodig om een aansluiting aan te kunnen sluiten. Als er geen nummers zijn, die al langer in deze slapende toestand zijn, dan zal het nummer opnieuw worden uitgegeven. Meestal is zo'n nummer dan enkele maanden niet in gebruikt geweest. De meeste, die contact zoeken met dit nummer, hebben dan wel door dat het nummer niet meer werkt.
Helaas kan het voor komen dat zo'n nummer zelfs na die tijd nog steeds overal vermeld staat en mensen het nog steeds proberen te bereiken. Dat is in dit geval gebeurd. Simyo bepaald zelf niet welk nieuwe nummer ze krijgen, dus hun fout is het niet. Ze krijgen ook maar gewoon een nummer toegewezen.
Dat de vorige eigenaar van het nummer het nog steeds op één profiel heeft vermeld staat kan Simyo niets aan doen!
Naar alle waarschijnlijkheid heb je wel een nieuw nummer gekregen (ik ben gewoon een andere klant, kan dus niet zien van Simyo heeft gedaan). Helaas heb je in dit geval last van een ongelukkig samenloop van omstandigheden.
Ja, het is rot dat dat nummer op deze wijze is gebruikt door de vorige eigenaar.
Ja, het is rot dat de vorige eigenaar het nummer nog steeds vermeld op deze intieme websites.
Ja, het is rot dat je nou net dit nummer hebt moeten krijgen. (Het had net zo goed een andere klant kunnen zijn, die geen probleem had met gewoon een nieuw nummer. Het is vaker voorgekomen en altijd was gewoon een ander nieuw nummer een prima oplossing!)
Ja, het is rot dat je je visitekaartjes heb laten drukken voordat je je aansluiting had, waardoor je ze nu opnieuw moet laten drukken.
Ik laat het aan een moderator om te kijken of zij je verder tegemoet komen. Het zal mij niet verbazen als ze dat niet doen.
Op een zeker geval is een nieuw nummer nodig om een aansluiting aan te kunnen sluiten. Als er geen nummers zijn, die al langer in deze slapende toestand zijn, dan zal het nummer opnieuw worden uitgegeven. Meestal is zo'n nummer dan enkele maanden niet in gebruikt geweest. De meeste, die contact zoeken met dit nummer, hebben dan wel door dat het nummer niet meer werkt.
Helaas kan het voor komen dat zo'n nummer zelfs na die tijd nog steeds overal vermeld staat en mensen het nog steeds proberen te bereiken. Dat is in dit geval gebeurd. Simyo bepaald zelf niet welk nieuwe nummer ze krijgen, dus hun fout is het niet. Ze krijgen ook maar gewoon een nummer toegewezen.
Dat de vorige eigenaar van het nummer het nog steeds op één profiel heeft vermeld staat kan Simyo niets aan doen!
Naar alle waarschijnlijkheid heb je wel een nieuw nummer gekregen (ik ben gewoon een andere klant, kan dus niet zien van Simyo heeft gedaan). Helaas heb je in dit geval last van een ongelukkig samenloop van omstandigheden.
Ja, het is rot dat dat nummer op deze wijze is gebruikt door de vorige eigenaar.
Ja, het is rot dat de vorige eigenaar het nummer nog steeds vermeld op deze intieme websites.
Ja, het is rot dat je nou net dit nummer hebt moeten krijgen. (Het had net zo goed een andere klant kunnen zijn, die geen probleem had met gewoon een nieuw nummer. Het is vaker voorgekomen en altijd was gewoon een ander nieuw nummer een prima oplossing!)
Ja, het is rot dat je je visitekaartjes heb laten drukken voordat je je aansluiting had, waardoor je ze nu opnieuw moet laten drukken.
Ik laat het aan een moderator om te kijken of zij je verder tegemoet komen. Het zal mij niet verbazen als ze dat niet doen.
Hoi ik begrijp wat je zegt dat je maar een bepaal aantal nummers heeft maar dit nummer 0683849444 !!!!!! is nog steeds duidelijk in gebruikt en niet zo klein beetje ook Google dit nummer maar en er komt een hele was lijst te voorschijn van escort service en sex service .
Maar waar het mij ok om gaat dat Simyo nog niet een de vergoeding betaalt voor de visite kaartje dat is toch wel minstens wat je kunt doen want ik heb die woensdag duidelijk 4 gebeld dat ik het nummer die dag nodig had voor dit,
Dit is toch wel duidelijk nalatigheid van het even checken en hele slechte service .
Maar waar het mij ok om gaat dat Simyo nog niet een de vergoeding betaalt voor de visite kaartje dat is toch wel minstens wat je kunt doen want ik heb die woensdag duidelijk 4 gebeld dat ik het nummer die dag nodig had voor dit,
Dit is toch wel duidelijk nalatigheid van het even checken en hele slechte service .
Hoi Reen,
Welkom op het Simyo Forum!
Zodra ik jouw eerste zin las, wist ik al wat de situatie was. Mijn collega die jij aan de telefoon had vorige week, had me hierover verteld. We zijn toen samen naar een andere afdeling gelopen om na te vragen wat de opties waren. Ik vind het dus ook erg vervelend voor je, en ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt. Zoals Groentjuh zegt is dit een samenvoeging van lastige omstandigheden. Niet alleen heb jij dit nummer toegewezen gekregen, maar bovendien heb je ook al na één dag visitekaartjes laten drukken zonder dat je je aansluiting had. Dat maakt de situatie moeilijker, omdat het opgelost had kunnen zijn met het toewijzen van een nieuw nummer. Jij vindt dat geen adequate oplossing.
Groentjuh legt netjes uit hoe de vork in de steel zit. Er zijn maar een beperkt aantal nummers, en nadat een nummer een X aantal maanden ongebruikt is, wordt hij opnieuw uitgegeven. Dit is geen Simyo-specifieke fout. Zulke nummers hadden evengoed door een andere provider weggegeven kunnen worden. Dat neemt natuurlijk jouw irritaties niet weg, maar ik hoop dat het wel duidelijk is dat dit geen kwestie is van jou-niet-willen-helpen. Sterker nog: jou helpen willen we altijd!
We hebben je een gratis nummer aangeboden, maar dat heb je afgeslagen. Je hebt nu dus nog steeds dat telefoonnummer. Ik begrijp echt dat je het stom vindt dat je nu met die kaartjes opgescheept zit, maar het is niet meer dan een onhandige situatie. We proberen dit op te lossen met je door je een nieuw nummer te bieden. Meer kunnen we niet doen - dat heeft mijn collega vorige week toen ook gezegd.
Nogmaals: er bestaat geen persoon op de wereld die dit geen vervelende kwestie vindt. Maar het vergoeden van visitekaartjes zit er niet in. Sorry daarvoor!
Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?
@ Groentjuh, dankjewel voor je uitgebreide uitleg! 🙂
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Zodra ik jouw eerste zin las, wist ik al wat de situatie was. Mijn collega die jij aan de telefoon had vorige week, had me hierover verteld. We zijn toen samen naar een andere afdeling gelopen om na te vragen wat de opties waren. Ik vind het dus ook erg vervelend voor je, en ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt. Zoals Groentjuh zegt is dit een samenvoeging van lastige omstandigheden. Niet alleen heb jij dit nummer toegewezen gekregen, maar bovendien heb je ook al na één dag visitekaartjes laten drukken zonder dat je je aansluiting had. Dat maakt de situatie moeilijker, omdat het opgelost had kunnen zijn met het toewijzen van een nieuw nummer. Jij vindt dat geen adequate oplossing.
Groentjuh legt netjes uit hoe de vork in de steel zit. Er zijn maar een beperkt aantal nummers, en nadat een nummer een X aantal maanden ongebruikt is, wordt hij opnieuw uitgegeven. Dit is geen Simyo-specifieke fout. Zulke nummers hadden evengoed door een andere provider weggegeven kunnen worden. Dat neemt natuurlijk jouw irritaties niet weg, maar ik hoop dat het wel duidelijk is dat dit geen kwestie is van jou-niet-willen-helpen. Sterker nog: jou helpen willen we altijd!
We hebben je een gratis nummer aangeboden, maar dat heb je afgeslagen. Je hebt nu dus nog steeds dat telefoonnummer. Ik begrijp echt dat je het stom vindt dat je nu met die kaartjes opgescheept zit, maar het is niet meer dan een onhandige situatie. We proberen dit op te lossen met je door je een nieuw nummer te bieden. Meer kunnen we niet doen - dat heeft mijn collega vorige week toen ook gezegd.
Nogmaals: er bestaat geen persoon op de wereld die dit geen vervelende kwestie vindt. Maar het vergoeden van visitekaartjes zit er niet in. Sorry daarvoor!
Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?
@ Groentjuh, dankjewel voor je uitgebreide uitleg! 🙂
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.