Beste Simyo,
Ik kan gebeld worden.
Maar bij bellen, krijg ik de melding 'om administratieve reden buiten gebruik gesteld '.
Weet u wat hier speelt?
Mvg,
Klant
Bladzijde 1 / 1
Is je beltegoed misschien op? Want dan kun je niet bellen 🙂
Hoi Opkleuren,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je niet kunt bellen! Die melding wordt gegeven als het beltegoed op € 0,- staat, zoals Ray zegt. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat dit het geval is. Als je beltegoed € 0,- is, dan kun je niet bellen maar wel gebeld worden. Dat verklaart de melding!
Hoe los je dit op? Door via Mijn Simyo op te waarderen 🙂 Heel simpel dus eigenlijk.
Gaat dat lukken zo?
@ Ray, dank voor je antwoord!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je niet kunt bellen! Die melding wordt gegeven als het beltegoed op € 0,- staat, zoals Ray zegt. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat dit het geval is. Als je beltegoed € 0,- is, dan kun je niet bellen maar wel gebeld worden. Dat verklaart de melding!
Hoe los je dit op? Door via Mijn Simyo op te waarderen 🙂 Heel simpel dus eigenlijk.
Gaat dat lukken zo?
@ Ray, dank voor je antwoord!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.