.

Beantwoord

Waarom kost het geld als ik op wifi aangemeld ben?

  • 3 November 2015
  • 9 reacties
  • 318 Bekeken

Hoe kan het dat ik internetbundel nodig heb bij thuisgebruik met wifi?
icon

Beste antwoord door Angela 4 November 2015, 16:55

Bekijk originele reactie

9 reacties

Je hebt helemaal geen internetbundel van Simyo nodig als je alleen gebruik maakt van internet via Wifi. Ik vermoed dus dat je gebruik maakt van 3G terwijl jij denkt op wifi te zitten, klopt dat?
Dankjewel ik denk dat het gelukt is om uit te zttten.
Bedoelde uit te zetten
Om er zeker van te zijn dat je toch niet per ongeluk op 3G gaat zitten internetten kun je het beste internet op je mobiel uitzetten op je mijn Simyo - instellingen - netwerkinstellingen.

Of is dat wat je hebt gedaan?
Ik heb zowel op mijn mobiel als op instellingen simyo internet nu uitgezet.
Dus nogmaals hartelijk dank, ik wist niet dat dit nodig was. Ik had hetzelf niet geactiveerd maar zag wel dat ik moest betalen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gabbie,

Welkom op het Simyo Forum.

Om er zeker van te zijn dat je toch niet per ongeluk op 3G gaat zitten internetten kun je het beste internet op je mobiel uitzetten op je mijn Simyo - instellingen - netwerkinstellingen.

Of is dat wat je hebt gedaan?


Wat goed om te zien dat Raytje jouw zo goed heeft geholpen 🙂 Als je gebruik maakt van een wifi verbinding, kun je ook een connectie maken met ons netwerk. Dit kan alleen als de verbindingen op Mijn Simyo en in jouw toestel hiervoor openstaan. Gelukkig heb je deze nu goed geblokkeerd. Ik heb dit voor de zekerheid nagekeken in het systeem.

Je kunt nu alleen nog maar gebruik maken van het internet op jouw mobiel als je wifi in de buurt hebt. Je hoeft je vanaf nu ook geen zorgen meer te maken over extra kosten voor het gebruik van 3G.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Raytje, goed gezien! Bedankt voor je uitleg :)

Dit topic heb ik verplaatst naar 'Prepaid'. Jouw vraag komt daar het beste tot zijn recht.

Groetjes,
Angela
Dankjewel Angela, ik was ook blij met de hulp van Raytje
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gabbie,

Dat kan ik me goed voorstellen! Wij zijn enorm blij met de hulp van Raytje op het forum (Hoeraaa Raytje :D) Als je nog andere vragen voor ons hebt, stel ze dan gerust!

Groetjes,
Angela

Reageer