Skip to main content
Ik heb simyo.prepaid. Op woensdag ben ik terug van vakantie gekomen en heb een paar keer met vrienden gebeld en het geld op mijn mobieltje was op. In de tarieven staat het dat prepaid geeft een vast tarief van € 0,10 per minuut, maar nu zie ik in mijn rekening dat ik voor 13 seconden gespreek €-0.12 betaald heb en voor 50 seconden €-0.18. Hoe kan dat als het minder dan een minuut is?
In de tarieven staat het dat prepaid geeft een vast tarief van € 0,10 per minuut, 



Dit geldt in Nederland. 



Omdat andere forumleden en ik geen inzage hebben in jouw gegevens, lijkt het me het beste om

deze pagina eens alvast te controleren.

Een moderator zal hier zijn licht ook op laten schijnen, wacht op diens reactie.



Groet,

Friesian
Hoi Annita,



Wat leuk dat je je vraag hier stelt op het forum.



Ik heb je bericht veplaatst naar het subforum prepaid, zo kan iedereen het makkelijk vinden.



Ik zie aan je gegevens dat je nog gebruik maakt van de oude tarieven;) Dat is ook de reden dat je verbruik niet klopt met wat jij leest over de nieuwe tarieven.



Gelukkig kun je heel makkelijk gebruik gaan maken van de nieuwe tarieven. Dit kun je aanklikken in Mijn Simyo onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart.:D



Kun je laten weten of je het hebt kunnen vinden?



@Friesian, dank voor het meedenken.
Hoi Ruud,



bedankt voor je reactie! Helaas begrijp ik niet wat je bedoelt. 



 Ik zie aan je gegevens dat je nog gebruik maakt van de oude tarieven;) Dat is ook de reden dat je verbruik niet klopt met wat jij leest over de nieuwe tarieven.




Ik ben een simyo klant al nu bijna vijf jaren, een de tarieven voor prepaid waren altijd € 0,10 per minuut of een sms. En ik belde binnen Nederland, dus geen buitenlandgesprekken.



Gelukkig kun je heel makkelijk gebruik gaan maken van de nieuwe tarieven. Dit kun je aanklikken in Mijn Simyo onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart.:D





In Mijn Simyo onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart zie ik geen keus tussen oude en nieuwe tarieven. Alleen mijn instellingen (Internet op je mobiel / MMS; Bellen in en naar het buitenland; Bellen informatie nummers; Voicemail), dan simkaart (Blokkeer simkaart;

Opvragen simkaartnummer, pin- en pukcode; Aanvragen vervangende simkaart; Aanvragen nummerbehoud), dan overig. In overig is er een tabblad Tarieven, maar daar zit alleen de link naar de tarieven-pagina in.



In 't geheel vind ik de situatie heel raar.
Hoi Annita,



Ik ben een simyo klant al nu bijna vijf jaren, een de tarieven voor prepaid waren altijd € 0,10 per minuut of een sms. En ik belde binnen Nederland, dus geen buitenlandgesprekken.
Inderdaad is het tarief hetzelfde vanaf het moment dat jij klant werd. Echter werd er in het prijsplan van 2008 nog een start tarief van 10 cent gehanteerd. Dit is sinds kort niet meer het geval.:D Je hebt daar destijds ook een mail over ontvangen. Misschien heb je die over het hoofd gezien.



Om over te stappen op de nieuwe tarieven zit je bijna goed.;) Onder het kopje overig heb je vier opties staan. De tekst is in het oranje. De laatste optie is het overstappen op de nieuwe tarieven. Mocht je het nog niet kunnen vinden, kun je dan een print screen(schermafbeelding) van de pagina maken. Dan wijs ik het voor je aan.



Kun je hier laten weten of het is gelukt?
Hoi Ruud,



hartelijk bedankt! Nu snap ik het! De overstap is gelukt!
Hoi Annita,



Heel mooi dat het is gelukt 😮 Graag gedaan.



We zien je graag terug op het forum, als je nog vragen hebt 🙂

Reageer