.

Beantwoord

Waarom kan ik niet opwaarderen met een creditkaart?

  • 4 October 2016
  • 7 reacties
  • 139 Bekeken

Badge
Is het iemand wel eens gelukt om op te waarderen met VISAcard?
Ik krijg altijd de melding: niet gelukt, actie gestopt; probeer het later nog eens.
Dit is niet iets van vandaag of gisteren, maar het is al zo lang ik bij Simyo zit (een jaar) .
icon

Beste antwoord door Caspar 6 October 2016, 12:14

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi gkottier,

Wat enorm vervelend dat het je niet lukt te betalen met de creditkaart. Dit moet mogelijk zijn. Een belangrijke voorwaarde is wel dat het een Nederlandse creditkaart is.

Is dat het geval?

Groetjes,
Ilias
Badge
Hij is van ABN AMRO (ICS), dus ik neem aan Nederlands
Reputatie 5
Badge +9
Hoi gkottier,

Bedankt voor je reactie.

Met een Nederlandse creditcard zou het moeten werken. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je het inderdaad vaak hebt geprobeerd, zonder succes. Ik ben gelijk naar de financiële afdeling gelopen om te vragen hoe het zit.

Er is geen storing of iets dergelijks. Welke melding krijg je? Creditcards bij andere klanten werken wel. Het lijkt dus echt aan de creditcard te liggen of aan de manier waarop je het invoert. Doet de creditcard het wel bij andere betalingen? Je zou ook nog bij de creditcardmaatschappij na kunnen vragen wat er fout gaat.

Groetjes,
Caspar
Badge
De creditcard doet het wel bij andere betalingen.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi gkottier,

Bedankt voor het meesturen van de screenshot. Ik heb het bekeken met iemand van de finance afdeling, maar helaas worden wij hier niet wijzer van.

Ik ben benieuwd waar het fout gaat. Wordt je bijvoorbeeld wel doorgestuurd naar de pagina van buckaroo waar je je gegevens in moet voeren? En zijn er daar bepaalde tekstvakken waar je twijfels hebt over wat je moet invoeren, of is alles duidelijk? Wat gebeurt er als je de gegevens hebt ingevoerd en hebt bevestigd?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Badge
Hoi Caspar,

Ik kom wel in buckaroo. Het invullen is duidelijk. Heb bij Naam zowel kleine letters als hoofdletters geprobeerd. Als ik op Verder klik krijg je "bezig met verwerken" en na 8 seconden "u wordt doorgestuurd" en dan kom ik terug op Simyo met de foutboodschap.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gkottier,

Bedankt voor de aanvullende informatie! Helaas is de afdeling Finance op dit moment niet meer aanwezig. Ik zorg ervoor dat de extra informatie bij hen terecht komt. Morgen komen zijn hier op terug zodat ik je hopelijk van een antwoord kan voorzien. Ik houd je uiteraard op de hoogte :)

Groetjes,
Angela

Reageer