.

Beantwoord

Waarom kan ik niet onderling sms'en?

  • 10 May 2016
  • 3 reacties
  • 144 Bekeken

Badge
  • Aspirant
  • 10 reacties
Sinds kort heb ik Simyo prepaid (oud-Lowcallklant). Er is mij gratis onderling bellen/sms'en 100min/sms beloofd. Voor bellen klopt dat, voor sms'en niet. Afgelopen zondag is er 10 cent van mijn tegoed afgeschreven, terwijl ik nar een Simyo-nummer gesmst hen. Hoe kan dat? Ik wil mijn geld terug. Met vriendelijke groet, Christien Daalder P.S. de Simyo-app werkt ook nog niet naar behoren
icon

Beste antwoord door Angela 10 May 2016, 12:44

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi CJM,

Goed dat je dit komt vragen!

Het klopt dat je met de overstap van LowCall naar Simyo Prepaid de 'gratis onderling bellen' optie blijft behouden. Helaas is deze bundel niet direct geactiveerd waardoor dit in het begin even mis is gegaan. Gelukkig gaat dit allemaal goed en is de bundel alsnog toegevoegd.

Het gaat hier, zoals vermeld in de mailwisselingen, om een gratis 'onderling bellen' bundel. Sms'jes vallen hier niet onder. De kosten die hiervoor van je beltegoed afgehaald zijn, zijn dus terecht. Ik hoop dat het wat duidelijker is geworden voor je. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Badge
Weer verschrikkelijk onduidelijk dus. Communicatie is blijkbaar nogal moeilijk voor Simyo. Onderstaand heb ik een foto waar duidelijk 100min/sms staat. Weliswaar daaronder weer "Onderling bellen", maar dan moet je niet de mogelijkheid 100 sms aangeven. Ik denk er serieus aan om van provider te veranderen
Reputatie 7
Badge +10
Hoi CJM,

Dat is niet netjes! Ik ben het met je eens dat dit niet duidelijk vermeld staat. Om die reden ga ik de € 0,10 die je nu hieraan verbruikt hebt, voor je toevoegen aan je beltegoed. Je ziet dit direct terug op Mijn Simyo. Natuurlijk heb ik doorgegeven dat het niet duidelijk omschreven staat op onze website. Mijn collega's gaan hiermee aan de slag zodat dit duidelijker weergegeven wordt. Vanaf nu weet je dat het gaat om onderling bellen en kan ik sms'jes ook niet meer vergoeden.

Ik hoop dat jij je kunt vinden in deze oplossing. Sorry voor het ongemak!

Groetjes,
Angela

Reageer