Skip to main content
Mijn moeder heeft prepaid Simyo. Ze wilt opwaarderen, wat niet gaat. Met haar nummer en email adres inloggen gaat niet. Ze weet niet hoe ze haar email adres kan gebruiken, zodat ze kan inloggen en daarna opwaarderen,
Het enige wat nodig zou moeten zijn is haar 06 nummer en wachtwoord, zoals ook op het forum.



Via deze pagina dus geen email adres.



https://mijn.simyo.nl/beltegoed-opwaarderen
En als je dan het wachtwoord niet weet? (...)

Dan moet je het mobiele nummer geven en het 'email adres dat je met aanmelden hebt achtergelaten'.

Mijn moeder haar email adres in combinatie met haar mobiele nummer wordt niet geaccepteerd en er is geen alternatieve manier om wel in te loggen.
Probeer eens cookies wissen en cache legen, anders een andere browser misschien, voorkeur .... Chrome.

De moderator zal zich nog melden, dus mocht ik je geholpen hebben, meldt het dan.



Heel veel Suuk 6.
Inderdaad, dat werkt dus ook niet in Chrome en heeft niks met lokale instellingen te maken.

Simyo zou de mogelijkheid moeten geven om een ander (nieuw) email adres te kiezen. Nu zit mijn moeder met een onbruikbare mobiele telefoon. En iemand die dit jaar 89 wordt daarvan kun je niet van verwachten dat ze van alle digitale opties en mogelijkheden weet.
Daarom is het dan ook goed dat er meerdere contactmogelijkheden zijn, 1 daarvan gebruik jij nu.:) En ik begrijp het zeer goed.
Hoi MeteenVraag,



Welkom op het forum.



Wat vervelend dat je niet kunt inloggen. Als je het wachtwoord en het e-mailadres niet weet, wordt het inderdaad knap lastig om in te loggen! Gelukkig zijn wij er om jou te helpen.



Ik heb het nummer wat gekoppeld is aan jouw forum-account een nieuw wachtwoord per sms gestuurd. Hiermee kan jouw moeder inloggen en opwaarderen. Is het wachtwoord voor een ander 06-nummer bestemd? Stuur me dan even een privé-bericht met het nummer waar het wél om gaat.



Ik hoor graag van je!



@Friesian bedankt voor het meedenken!



Groetjes,

Caspar

Reageer