Skip to main content

.

Ik heb beltegoed , maar ik kan niet bellen "vanwege administratieve redenen".

Ik heb mijn telefoon al een keer opnieuw opgestart, maar dat helpt niet.

Wat gaat er mis?
Heb je hier al eens naar gekeken?: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-ben-afgesloten-prepaid-2517



Is/zijn wellicht een van de genoemde mogelijkheden op jou van toepassing?
Hoi PRK,



Welkom op 't forum :)



Wat vervelend dat je vanwege administratieve redenen niet kon bellen, terwijl je wel gewoon beltegoed had. Meestal is het uit en aanzetten van je toestel dan voldoende. Heb je dit al gedaan?



Ik zie verder dat je simkaart gewoon actief is. Ik heb je simkaart gereset, waarmee alle instellingen opnieuw worden aangemeld op het netwerk. Doe ook hiervoor even je toestel helemaal uit en aan om de reset te voltooien.



Laat je het weten of de reset heeft geholpen?



@RicoK bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar
Inderdaad gefixt nu. Thanx!
Hoi PRK,



Dat is goed om te zien 😃 Fijn dat je ons hiervan nog op de hoogte hebt gesteld. Dat zien we natuurlijk graag. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden.



Groetjes,

Angela

Reageer