.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen ivm administratieve redenen na overstappen van prepaid naar simonly?

  • 4 April 2015
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

Overgestapt van prepaid naar sim only. Kan nu niet meer bellen, maar wel gebeld worden. Wat doe ik fout of gaat er fout?
icon

Beste antwoord door Tiury 7 April 2015, 17:25

Bekijk originele reactie

4 reacties

Heb wel een bevestiging dat ik ben overgegaan van prepaid naar sim only, maar ik kan nu niets. En ik kan dus ook geen hulplijn of zo bellen... Gaat lekker zo
Hulplijn gebeld met een andere telefoon... niet bereikbaar ivm technische storing.. 😠
Gebeld, is opgelost
Reputatie 6
Badge +10
Hoi clariegosink, welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend om te lezen dat je dit weekend bent overgestapt, maar dat je simkaart was geblokkeerd! Dit komt omdat je geen beltegoed had voor het overstappen. We zijn er wel druk mee bezig dat zoiets nooit meer kan gebeuren in de toekomst. Sorry voor het ongemak en ik ben blij dat je nu weer een actieve simkaart hebt en weer kunt bellen!

Groetjes, Tiury

Reageer