.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn prepaid niet automatisch opwaarderen via bankrekening?

  • 12 August 2014
  • 7 reacties
  • 555 Bekeken

Waarom kan ik niet meer mijn prepaid automatisch opwaarderen (zonder creditcard). Ik vind dit zeer vervelend, dit was juist DE reden waarom ik voor simyo koos destijds.

Nu dit niet meer kan zie ik eigenlijk geen reden om nog langer te blijven als er een andere prepaid kaart is waar dit wel mogelijk bij is of als ik ergens goedkoper kan bellen. Het gebruiksgemak is nu totaal verdwenen in mijn optiek.
icon

Beste antwoord door Kim 13 August 2014, 11:25

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Hoi Drogist, welkom op het forum van Simyo!

Ik zie dat Automatisch opwaarderen via je bankrekening bij jou was gedeactiveerd, omdat er op 26-3 een opwaardering was gestorneerd.

Wanneer er vervolgens via iDEAL minimaal met €30 wordt opgewaardeerd, kan onze financiële afdeling de mogelijkheid weer aanzetten om automatisch op te waarderen via je bankrekening.

Ik zie dat je dat bedrag inmiddels al hebt voldaan, daarom heb ik een verzoek naar onze financiële afdeling gestuurd en kan je vanaf nu weer automatisch opwaarderen via bankrekening aanzetten op Mijn Simyo! 🙂
Je zal wel eerst even opnieuw je rekeningnummer moeten activeren via het tabblad 'Mijn gegevens'.

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 🙂
Hej,

Ik ben hier geheel nieuw, maar probeerde mijn beltegoed te voorzien van automatisch opwaarderen. Ik verwacht dan een bedrag te kunnen aanvinken, bijvoorbeeld: 5 euro of 7,50 euro. Nu staat er: ik machtig Simyo 0 euro van mijn bankrekening af te schrijven... ik denk niet dat ik voor dat "bedrag" lang kan bellen. Een carte blanche wat betreft het bedrag lijkt me anderzijds ook wat riskant!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Willy Wortel,

Welkom op het forum! 🙂 Normaal zeg ik altijd dat alles kan, maar voor een 'bedrag' van 0 euro kan je inderdaad niet lang bellen ;)
Als je bent ingelogd op Mijn Simyo kan je via 'Instellingen' naar 'Beltegoed en tarieven'. Daar kan je kiezen voor 'Automatisch opwaarderen'. Hier kan je kiezen voor het minimale bedrag van tien euro.

Zou je ons een printscreen kunnen sturen van wat jij ziet staan? Zo hoop ik je nog beter te kunnen helpen :)

Groetjes,
Angelica
Hej Angelica,

Het blijkt nu helemaal te werken (misschien had ik de eerste keer het blokje 10 euro niet aangeklikt?).
Veilig idee: nooit zonder beltegoed!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Willy wortel,

Dat is goed nieuws! Fijn om te zien dat het allemaal toch gelukt is. Wie weet heb je net mis geklikt, dat kan altijd gebeuren. Het belangrijkste is, is dat het nu wel gelukt is! Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Ik wens je hele fijne kerstdagen en een geweldig 2016 toe :$

Groetjes,
Angela
Hej Angelica,

De eerste kennismaking met de SimYo service is me goed bevallen! Ga zo door, zou ik niet zeggen.. maar zég ik!
Beste wensen!
Reputatie 7
Badge +10
Dat is altijd goed om te lezen Willy Wortel 😃 Onze Kerstdagen kunnen niet meer stuk ;)

Groetjes,
Angela

Reageer