Wat voor foutmelding is er gegeven? Is de app up to date? Wat als u de app verwijderd en deze opnieuw download en installeert?
U kunt ook opwaarderen via de MijnSimyo pagina. Heeft u dat ook al geprobeerd?
Groet van een helpende klant.
Ondertussen contact gehad met de klantenservice. Het is een technische storing bij Simyo. Bundel proberen aan te schaffen via tablet, telefoon en laptop (op de laptop in 3 verschillende browsers).
Helaas werkt het simpelweg niet. De helpdesk zegt niets te kunnen doen verder. Het wachten is op een techneut die ernaar kan kijken. Dat wordt niet eerder dan maandag.
Bedankt voor je terugkoppeling.
Waarom Simyo dit niet verder communiceert vraag ik mij dan af. Of is de technische storing alleen bij jou?
Hallo Isen,
Welkom op het Simyo forum! Wel door een vervelende reden helaas.
Wij zijn in het weekend via alle digitale kanalen te bereiken. Dus ook via de chat op Simyo.nl, Whatsapp of onze social kanalen. Er staat dus altijd iemand klaar om je verder te helpen.
Verder is dit mij onbekend. Ik heb je nummer erbij gepakt en ik zie ook niet dat een collega je nummer heeft bekeken. Ik denk daarom dat het gaat om een ander nummer. Omdat wij liever niet hebben dat je jouw privégegevens deelt op het forum, vraag ik je om een Whatsapp bericht te sturen met het desbetreffende nummer naar onze klantenservice. Mijn collega's staan vandaag tot 17:00 en morgen vanaf 8:30 weer voor je klaar. Het nummer is +31 6 51000054. Dan zoeken wij dit even uit.
@ Ray: Dank je wel voor je reacties!
Groet,
Ouael