Wat een aanfluiter!!!
Ik kocht een prepaid kaart van €35 met beltegoed inbegrepen. Vervolgens is er 2x bijna €10 afgeschreven voor het gebruik van internet omdat ik “geen bundel heb”.
Dus schaf ik een internet bundel aan, en zodra deze op was wilde ik opnieuw een bundel aanvragen, maar dit was niet mogelijk via de app.
Ik heb contact opgenomen met Simyo waarbij er werd gezegd dat ik het nog maar eens moest proberen via een andere weg.
Uiteindelijk heeft iemand anders voor mij een internet bundel aan kunnen vragen, maar inmiddels was er wederom €7,50 afgeschreven.
Toen ik in de chat zei erg teleurgesteld te kreeg ik geen reactie, tot 17.10 uur en de chat was ineens “gesloten”.
De volgende dag werd de chat overgenomen door een andere medewerker, totdat ik wederom mijn onvrede uitte en bewijs opstuurde en er opnieuw niet gereageerd werd voor 1,5 uur!
De chat werd dan WEDEROM overgenomen door een ander persoon die me dit stuurde:
Ik zie dat er internetkosten gemaakt zijn voor aanschaf van je bundels op 06-05-2024 en op 19-05-2024. Dit heb ik doorgezet bij de betreffende afdeling zodat het vergoed wordt op je aansluiting als beltegoed. Wanneer de vergoeding wordt uitgevoerd ontvang je een mail hierover.
Heel erg fijn natuurlijk dat ik een vergoeding krijg, en dat waardeer ik erg. Maar ik vertrek over 10 dagen weer uit Nederland.
Vervolgens stuurt de medewerker dit:
Op dit moment heb je 0 euro beltegoed op je aansluiting daardoor ben je uitgaand geblokkeerd uiteraard voor je bel lijn en is het helaas niet mogelijk om je internetbundel te gebruiken. Je moet nl een uitgaand actief bel lijn hebben om toegang te krijgen tot mobiel internet. Ik raad je aan om op te waarderen zodat je je bundel kan gebruiken.
Met andere woorden, de bundel die ik heb Gekocht werkt niet omdat ik geen beltegoed heb omdat HUN app niet werkt?
En nu moet ik WEDEROM minimaal €10 beltegoed kopen om mijn internet te kunnen gebruiken???
Ik vertrek op 3 juni weer uit het land en heb dan dus €60 uitgegeven voor de 1000 MB en 5 telefoontjes.
Dit was de eerste en laatste keer dat ik Simyo heb gebruikt !!!!