.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn MB's niet meenemen naar de volgende maand?

  • 7 August 2016
  • 4 reacties
  • 185 Bekeken

Badge
Waarom is het niet mogelijk om MB's te kopen, en te gebruiken tot ze daadwerkelijk op zijn ?
icon

Beste antwoord door Jihane 8 August 2016, 12:04

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi Hendrik64,

Daar heb ik helaas geen antwoord op, elke maand wordt je bundel vernieuwd.

Dit is bij elke provider met uitzondering van telfort, daar kan je 3 maanden je beltegoed en mbs gebruiken.

Heb je nog vragen en is alles duidelijk? Zo niet vragen staan open!

Mvg,

Simnlru
Badge
Ik vraag niet hoe het bij andere ptoviders is, maar waarom het bij Simyo niet mogelijk is . Simyo is al een goede provider en zou nog beter worden.
Reputatie 1
Badge +5
Hoi hendrik,

Ik vertel je alleen om te laten weten hoe het bij alle providers dus ook simyo aan toe gaat.

Concreet over waarom simyo dat niet doet kan ik je niet vertellen ik denk dat het niet hun pre is op dit moment.

Mvg

Simnlru
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hendrik64,

Welkom op het Simyo Forum!

Goede vraag 🙂 Zoals Simlnru al aangeeft kun je je MB's niet meenemen. De meeste dingen werken in cycli van één maand. Zo ook wanneer je een abonnement hebt: elke maand krijg je nieuwe minuten, nieuwe MB's, et cetera. Bij Prepaid aansluiting blijft je beltegoed oneindig lang actief, maar je internetbundels zijn slechts één maand geldig. Zodra een nieuwe maand in gaat, vervalt de oude bundel en kun je weer een nieuwe nemen. Een schone lei, dus!

Heb je hier nog meer vragen over?

@ Simnlru: Dankjewel voor je reactie!

@ Lami: Omdat je een heel nieuw onderwerp aansnijdt, ga ik voor jou een nieuw, apart topic openen 🙂 Dan kunnen we daarin jouw kwestie verder bespreken. Ik neem hierin de reactie van Franswon ook mee! Jullie vinden het nieuwe topic hier.

Groetjes,
Jihane

Reageer